Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een Bluetooth toetsenbord en - muis gekregen, maar tijdens het installeren kreeg ik een probleem:

code:
1
Error 25001. Setup was unable to install the Windows XP Bluetooth update files, which are required for operating system support of Bluetooth products. Try restarting your computer, and then running setup again.

Dat restarten helpt niet, en ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Misschien iemand anders?

Alvast bedankt!!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Welk OS heb je want bij WIn XP heb je sp 1 bij nodig maar meestal zit er een cdtje bij met sp 1 erop. En welk toetsenbord muis set is het ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd XP, en heb inmiddels SP1 geïnstalleerd.

Op de doos staat: Microsoft Wireless Optical Desktop for Bluetooth, ik kan verder niets ontdekken

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

In de microsoft KB staan 3 artikelen waar je denk ik mogelijk wat aan hebt. Probeer de oplossingen die MS aangeeft eens:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;811798
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;223256
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;821483

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig, hij doet het! Bedankt voor de hulp!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:01

Cliffie

Trompetslet

Even een offtopic vraag, maar werkt zo'n Bluetooth keyboard nu ook tijdens het booten van je PC? Want dan heb je namelijk nog geen drivers geinstalleerd. Dit is 1 van de punten wat me er nog van weerhoud om een BT keyboard te kopen.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Cliffie schreef op 28 oktober 2003 @ 17:13:
Even een offtopic vraag, maar werkt zo'n Bluetooth keyboard nu ook tijdens het booten van je PC? Want dan heb je namelijk nog geen drivers geinstalleerd. Dit is 1 van de punten wat me er nog van weerhoud om een BT keyboard te kopen.
Inderdaad, press F1 to enter BIOS Setup.....euhhh :P

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb verder geen ervaring met bluetooth toetsenborden, maar met mijn Cordless Desktop Optical van Logitech kom ik ook gewoon de bios in. Als ik het me goed herinner moest je wel eerst de software installeren en dan pas je keybord aansluiten. Ik denk dat het met Bluetooth niet veel anders is.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
off-topic antw.: de logitech bluetooth uitvoering heeft naast de usb aansluiting ook een ps/2 aansluiting om het keyboard tijdens de bootfase te kunnen gebruiken.

Die van microsoft dacht ik niet, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

[ Voor 4% gewijzigd door fjorden op 28-10-2003 18:38 ]

Pagina: 1