• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Het scherm van mijn motorola t720 gsm is gebarsten. De telefoon doet het nog wel, alleen is er niets meer te zien op mijn beeldscherm. Nu is het probleem dat mijn telefoonboek op het geheugen van de t720 staat, en niet op die van mijn sim.
Ik wil dus graag deze nummers copieren van mn telefoon naar mn simkaart, voordat ik mn telefoon laat repareren. Want ik wil niet het risico lopen dat ik als ik mn gerepareerde gsm op kom halen, een compleet nieuwe telefoon terugkrijg, met dus niet mijn tel. nummers erop.

Zou iemand mij dus stap voor stap kunnen uitleggen welke knopjes ik moet indrukken om mn tel. boek te copieren.

Ik weet dat dit niet het normale GoT niveau is, maar de oplossing voor dit probleem is simpelweg niet zomaar te vinden op het internet.
Op motorola.com was geen belangrijke info te krijgen, behalve de gebruiksaanwijzing, maar die was compleet nutteloos, omdat die alles uitlegt m.b.v. de iconen die je op het scherm ziet.

System Specs

Verwijderd

Probeer het eens op Howardforums.com. Daarop vind je een zeer groot aantal threads gewijd aan Motorola dus grote kans dat je of iemand vindt die hetzelfde probleem heeft gehad of iemand die bereid is je te hulp te schieten. (Is wel in het Engels.)

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Dank je! Ik heb meteen daar maar een topic geopend, aangezien ze het probleem nog niet op hun forum hadden staan. Nu maar hopen dat er iemand reageerd...

System Specs