dit had je trouwens wel in de help kunnen vinden hoor, of door het disconnecten van sensors op je mobo en dan weer te kijken
[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 26-10-2003 20:11 . Reden: typo ]
Lijkt me vrij duidelijk eigenlijk: probeer wat, lees de sites van je mobofabrikant en die van de makers van speedfan en je moet er toch uit zien te komen, of zie ik dat verkeerd? Best kans op natuurlijk
Maar aangezien je er niet bij zegt welk mobo je hebt, kunnen wij natuurlijk geen absolute antwoorden geven (maar G33rt is een goede gokker
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De hoogste temperatuur is daarbij (vrijwel, op enkele uitzonderingen na) de CPU-temperatuur
(Kheb overigens het vermoeden dat het om een ASUS P4C800 of A7N8x mobo gaat
[ Voor 10% gewijzigd door --MeAngry-- op 26-10-2003 21:25 ]
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
ehm, is logisch redeneren, moet ik het uitleggen?
nee, ik heb niet op type gegokt
goed, we zien 3 temps. We zien er 2 die van Asus zijn, die zullen dus wel op het mobo zitten. de winbond is dus PSU. Verder is de hoogste temp dan normaliter CPU, en de laagste dus kast temperatuur
[ Voor 40% gewijzigd door G33rt op 26-10-2003 21:52 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 19:55:
[afbeelding]
Wat is wat ?
De eerste zal wel proc zijn, en de 3e mobo temp?
BvD
volgens mij zie ik daar een leuk achtergrondje
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Van een sensor op je PSU, als je PSU die heeft tenminste. (en ingeplugd is op je mobo)dual-zip schreef op 26 October 2003 @ 22:39:
Waar ik eigenlijk beniewd naar ben, hoe denkt speedfan aan de PSU temp te komen ?