vc crasht systeem

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 19:45

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik heb last van het volledig crashen van het systeem, en niet alleen in 3d games, maar al gewoon als ik in Windows XP werk, het gaat om de volgende fout

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=438775

Ik heb via de search gezocht naar oplossingen, maar daar wordt aangeraden van detonator drivers te wisselen. Dit heb ik gedaan, maar zonder succes.

Nog een kleine opmerking wat misschien een rol speelt, ik had wat probleempjes met Norton systemworks, kan dit ook nog van betekenis zijn?

Wie weet wat er aan de hand is en wat eraan is te doen?

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:14
WTF is vc? Vice city? Wis je detonators met detanotar destroyer, en installeer daarna je drivers opnieuw, als dat niet helpt, alles van norton system works wissen.

Edit:
Dus ook je registry entries van norton systemworks wissen.

[ Voor 18% gewijzigd door Roflmao op 26-10-2003 19:24 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 19:45

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Roflmao schreef op 26 oktober 2003 @ 19:22:
WTF is vc? Vice city? Wis je detonators met detanotar destroyer, en installeer daarna je drivers opnieuw, als dat niet helpt, alles van norton system works wissen.

Edit:
Dus ook je registry entries van norton systemworks wissen.
vc = videocard, had wat duidelijker mogen zijn :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:13
Je maakt, zie ik, gebruik van een Geforce 3 Ti200. Aangezien die niet het nieuwste meer is kan je eens proberen of het beter werkt als je wat oudere drivers gebruikt. Bijvoorbeeld de Detonator 23.52, die zijn ook WHQL Certified en te downloaden van Guru3D.com :)

Verder zou ik ook eens kijken of je videokaartkoeler wel goed werkt/vast zit. De afgelopen paar dagen heb ik ook erg veel crashes gehad, omdat m'n koeler los bleek te zitten.

The devil is in the details.