Toon posts:

Draadloos tv out vraagje (audio)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus sinds vandaag een draadloos tv out systeem liggen. Het beeld en geluid worden allebei naar de tv gestuurt en werken leuk.

Alleen nu werken mijn boxen van de computer niet meer, omdat de uitgang van de geluidskaart word gebruikt door het draadloze systeem.

Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik me beeld en geluid op de tv ontvang en ook gewoon me computer boxen kan gebruiken (niet tegelijk uiteraard) Zodat ik niet elke keer achter de computer moet kruipen om de kabeltjes om te wisselen.

b.v.d.

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:09
Ik neem aan dat er in de 2e alinea ipv videokaart, geluidskaart moet staan.
Je hebt gewoon van die splittertjes van 1 naar 2 voor 3.5mm stereojacks. Dan heb je als het ware 2 uitgangen op je geluidskaart.

Afbeeldingslocatie: http://www.1stopelectronix.com/images/251-130.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Timer op 26-10-2003 19:12 . Reden: voorbeeldplaatje ]

Verwijderd

Topicstarter
TheTimer schreef op 26 October 2003 @ 19:10:
Ik neem aan dat er in de 2e alinea ipv videokaart, geluidskaart moet staan.
Je hebt gewoon van die splittertjes van 1 naar 2 voor 3.5mm stereojacks. Dan heb je als het ware 2 uitgangen op je geluidskaart.

[afbeelding]
Euhm ja sorry, te snel getypt en niet nagelezen B)

Zo'n soort splittertje heb ik nu op de uitgang van de geluidskaart zitten.. Met een witte ingang en rooie ingang.

Dus dan krijg je een "dubbele schakeling"?! Splitter 2 uitgangen : 1 voor computer boxen en 1 voor splitter rood witte?!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 19:28 ]

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:09
Ja, maar bij het soort splitter dat ik noem blijft uit beide uitgangen een stereo-signaal komen. Ze zijn dan ook niet gekleurd.

Bij dat snoertje wat jij noemt wordt het stereo-signaal waarschijnlijk verdeeld in R (rood) en L (wit). Je kan deze dus wel op één van die uitgangen van de bovengenoemde splitter doen. Dan heb je nog precies eenzelfde uitgang als je al gewend was voor je pc-speakers.

Verwijderd

Topicstarter
TheTimer schreef op 26 October 2003 @ 19:39:
Ja, maar bij het soort splitter dat ik noem blijft uit beide uitgangen een stereo-signaal komen. Ze zijn dan ook niet gekleurd.

Bij dat snoertje wat jij noemt wordt het stereo-signaal waarschijnlijk verdeeld in R (rood) en L (wit). Je kan deze dus wel op één van die uitgangen van de bovengenoemde splitter doen. Dan heb je nog precies eenzelfde uitgang als je al gewend was voor je pc-speakers.
Ja klopt de splitter die ik bij het systeem kreeg, verdeeld het in links en rechts. Dus dan moet ik ff zo'n splitter halen die je noemde.

Hartelijk Bedankt!!

Verwijderd

de boven aangegeven splitter ziet eruit zoals het plaatje;

onder deze link:

( [afbeelding]
http://www.triplebit.com/images/Splitter-1.jpg)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 19:49 ]

Pagina: 1