Heb al een tijdje een Nec1300 brander + nieuwe firmware. Erg tevreden. draaide als een zonnetje onder XP + Nero 6.x.x.x. Fikken van CDR EN DVDR no problem
Tot vanmiddag. Bleken mijn DVDR niet meer leesbaar te zijn. Nero zegt doodleuk dat ze goed gefikked zijn. Maar ze zijn niet te lezen. De speler blijft eeuwig zoeken en das me wat te lang
.
Dan maar eens een ander merk DVDR proberen... je weet het niet. Nee ook niet. Oke dan ander brandprogramma. Tja ook niet. Ehhhh terug in de tijd.... vlak na installatie XP en Nero..... ook niet. Ehhhh brand i dan wel cdr .... ja tot mijn stomme verbazing.
Conclusie: CDR branden no problem DVDR branden nu een probleem en ook na
system restore in de tijd toen alles nog als een zonnetje draaide.
Zie ik nu iets over het hoofd.
Kent iemand een proggie voor het testen van de speler?
greetz
Tot vanmiddag. Bleken mijn DVDR niet meer leesbaar te zijn. Nero zegt doodleuk dat ze goed gefikked zijn. Maar ze zijn niet te lezen. De speler blijft eeuwig zoeken en das me wat te lang
Dan maar eens een ander merk DVDR proberen... je weet het niet. Nee ook niet. Oke dan ander brandprogramma. Tja ook niet. Ehhhh terug in de tijd.... vlak na installatie XP en Nero..... ook niet. Ehhhh brand i dan wel cdr .... ja tot mijn stomme verbazing.
Conclusie: CDR branden no problem DVDR branden nu een probleem en ook na
system restore in de tijd toen alles nog als een zonnetje draaide.
Zie ik nu iets over het hoofd.
Kent iemand een proggie voor het testen van de speler?
greetz
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 18:57 ]