dreamweaver mx

Pagina: 1
Acties:

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:05

Koelkasten

har har koelkast op je knar

Topicstarter
Ik heb een raar probleem onder windows XP ik heb dreamweaver geinstalled onder een admin account en deze draait vervolgens perfect. Als ik nu onder een ander admin acount op dezelfde computer dreamweaver wil starten crasht hij op het boot logo van dreamweaver. Hij crasht niet zelf maar blijft hier eeuwig op hangen zonder activiteit en trekt dan ongeveer 33% cpu load.

Ik heb al een keer dreamweaver opnieuw er opgezet maar hij blijft het maar onder 1 acount doen ook als je het op 2 schijven instaleerd voor elk acount dus een eigen installatie. Alleen het 1e acount wil werken.

Ik heb ook windows XP er al een keer opnieuw opgezet en direct erna dreamweaver maar ik houd hetzelfde probleem.

Sommige mensen....

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Volgens mij kon je in de setup aangeven, voor welke gebruikers je het wilt installeren.
Was het niet iets in die geest van: deze gebruiker, alle gebruikers?

[ Voor 4% gewijzigd door _Rayman_ op 26-10-2003 17:47 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dennis2925 schreef op 26 October 2003 @ 17:39:
Volgens mij kon je in de account aangeven, voor welke gebruikers je het wilt installeren.
Was het niet iets in die geest van: deze gebruiker, alle gebruikers?
Dat betekent gewoon of er start menu shortcuts e.d. komen. Software kan je achteraf nog prima runnen uit een andere account als je de locatie van de executable maar weet afaik :)

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
heb uiteraard bij de installatie opgegeven dat het voor alle gebruikers op de computer beschikbaar moet zijn.

Sommige mensen....

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Niemand ? <schopje>

Sommige mensen....

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

G33rt schreef op 26 October 2003 @ 17:40:
[...]

Dat betekent gewoon of er start menu shortcuts e.d. komen. Software kan je achteraf nog prima runnen uit een andere account als je de locatie van de executable maar weet afaik :)
Nee hoor, MX maakt in je user-dir ook wat configuratie files aan.

TS: Werkt het alleen onder dat ene account niet, of werkt het alleen onder het account waarmee je het installeert?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
het werkt alleen maar onder het account waar ik het voor het EERST instaleer. dus als ik daarna onder een 2e administrator acount nogmaals de software instaleer doet hij het even slecht onder dat 2e acount als dat ik probeer de geinstaleerde versie aan te roepen van acount 1 terwijl ik onder acount 2 hem aanroep.

Het logo komt op blijft daar vervolgens eeuwig op hangen met 37% cpu load en 40 mb ram in gebruik.

Als ik dreamweaver mx start onder acount 1 (onder het acount van waar de 1e installatie plaats vond) dan start hij echt in 10 seconden op.

Heb vandaag macromedia aan de telefoon gehad zij wisten het ook niet en ik moest het probleem duidelijk emailen met screenshots wat ik dus net heb zitten doen.

Sommige mensen....

Pagina: 1