Ik heb een raar probleem onder windows XP ik heb dreamweaver geinstalled onder een admin account en deze draait vervolgens perfect. Als ik nu onder een ander admin acount op dezelfde computer dreamweaver wil starten crasht hij op het boot logo van dreamweaver. Hij crasht niet zelf maar blijft hier eeuwig op hangen zonder activiteit en trekt dan ongeveer 33% cpu load.
Ik heb al een keer dreamweaver opnieuw er opgezet maar hij blijft het maar onder 1 acount doen ook als je het op 2 schijven instaleerd voor elk acount dus een eigen installatie. Alleen het 1e acount wil werken.
Ik heb ook windows XP er al een keer opnieuw opgezet en direct erna dreamweaver maar ik houd hetzelfde probleem.
Ik heb al een keer dreamweaver opnieuw er opgezet maar hij blijft het maar onder 1 acount doen ook als je het op 2 schijven instaleerd voor elk acount dus een eigen installatie. Alleen het 1e acount wil werken.
Ik heb ook windows XP er al een keer opnieuw opgezet en direct erna dreamweaver maar ik houd hetzelfde probleem.
Sommige mensen....