Toon posts:

FreeBSD en pcmcia ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb FreeBSD 4.8 , 4.9 RC4 en FreeBSD 5.1 release geinstalleerd op mijn notebook met een xircom (COmpaq) 10/100Mb pcmcia kaart. Met geen een van deze versie krijg ik mijn pcmcia kaart aan het praat, krijg elke keer melding
"xe0: watchdog timeout; resetting card"

Nu heb ik al gezocht op internet en het blijkt dat FreeBSD een bug heeft met deze NIC...
Is er nu iemand die wel deze kaart aan het praat heeft of een oplossing weet.
Ik wil heel graag FreeBSD op mijn notebook draaien.. een andere pcmcia kaart kopen kost iets te duur. ;)

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Dit is gefixt in -CURRENT, dus je zou kunnen overwegen om te updaten naar -CURRENT.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

Als het gefixed is in CURRENT kan je meestal een seperate patch vinden in de newsgroups of anders cvs browsen..

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 18:52:
Als het gefixed is in CURRENT kan je meestal een seperate patch vinden in de newsgroups of anders cvs browsen..
Yep, bijvoorbeeld hier :)

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

Topicstarter
eehm mischien een domme vraag, maar hoe aply ik de patch. :?
als ik mijn nic niet aan het praat krijg hoe kan ik dan mijn versie updaten naar current ?????, of kan ik op mijn stable workstation een kernel bakken die wel current is en deze gebruiken op mijn notebook....

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-02 12:23
http://www.freebsd.org/handbook/
zoek naar cvsup maar dan moet je wel netwerkverbinding hebben, misschien met tijdelijk ander netwerkkaartje in je laptop.
Ja, je kunt een kernel bakken op je stable WS en die dan copieren naar je laptop.
Pagina: 1