Ik heb de Logitech Z-560 en ik zat net muziek te luisteren en ik dacht wat klinkt alles toch licht. Dus ik een beetje met de geluidsbalkjes spelen van mijn geluidskaart, helpt niks. Ik draai aan de bass knop van de speakers.. hmm ik hoor geen verschil in bas.. ik hou mijn oor bij de subwoofer.. damn helemaal niks 
Ik heb de drivers van mijn geluidskaart al opnieuw geinstalleerd om te kijken of het daar aan lag maar nee dat hielp niet
Iemand enig idee of ik er nog leven in kan krijgen of moet ik dat ding (was die maar licht
) terugbrengen en garantie gaan claimen?
Edit: ik had de volume net ff op full gezet met een basstest en toen knalde de subwoofer weer aan (ik schrok wel
).. hmm hoop niet dat dit vaker gebeurd..
Edit: en hij is weer uitgevallen
En alweer een edit: Nu is die weer even aan, maar maakt er nu raar geluid bij.. conclusie hij is gewoon kapot
Hier mag een slotje op
Ik heb de drivers van mijn geluidskaart al opnieuw geinstalleerd om te kijken of het daar aan lag maar nee dat hielp niet
Iemand enig idee of ik er nog leven in kan krijgen of moet ik dat ding (was die maar licht
Edit: ik had de volume net ff op full gezet met een basstest en toen knalde de subwoofer weer aan (ik schrok wel
Edit: en hij is weer uitgevallen
En alweer een edit: Nu is die weer even aan, maar maakt er nu raar geluid bij.. conclusie hij is gewoon kapot
Hier mag een slotje op
[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 26-10-2003 17:50 ]