Subwoofer kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 20:16
Ik heb de Logitech Z-560 en ik zat net muziek te luisteren en ik dacht wat klinkt alles toch licht. Dus ik een beetje met de geluidsbalkjes spelen van mijn geluidskaart, helpt niks. Ik draai aan de bass knop van de speakers.. hmm ik hoor geen verschil in bas.. ik hou mijn oor bij de subwoofer.. damn helemaal niks :(
Ik heb de drivers van mijn geluidskaart al opnieuw geinstalleerd om te kijken of het daar aan lag maar nee dat hielp niet :/

Iemand enig idee of ik er nog leven in kan krijgen of moet ik dat ding (was die maar licht :D) terugbrengen en garantie gaan claimen?

Edit: ik had de volume net ff op full gezet met een basstest en toen knalde de subwoofer weer aan (ik schrok wel :o).. hmm hoop niet dat dit vaker gebeurd..

Edit: en hij is weer uitgevallen :/

En alweer een edit: Nu is die weer even aan, maar maakt er nu raar geluid bij.. conclusie hij is gewoon kapot :'(
Hier mag een slotje op

[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 26-10-2003 17:50 ]

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Kan best dat een draadje los is, als je een beetje kunt knutselen maak je 'em even open en kijk je even. :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Kan idd dat er gewoon wat los zit. Kijk al je kabels ff na. En misschien ook in je sub. D'r zit bijna niks in dus dat is opzich een makkie en er kan weinig tot niks mee fout gaan.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:56

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Als ik jou was zou ik pas gaan "knutselen" als je geen garantie meer hebt ... mocht je namelijk tijdens het "knutselen" meer schade veroorzaken door wat dan ook, misschien dat de behuizing niet makkelijk te openen is en er breekt wat af, dan kun je dag zeggen tegen enige garantie.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Xof
idd ik ga niet in de subwoofer knutselen dan kan ik wel zwaaien naar de garantie. En er zit geen kabel los, ik heb alles nagelopen (externe kabels that is :) )

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
Nog garantie, dan gewoon terug ermee daar isie voor wor :P

Mijn profiel op Discogs

• Xof
JanAlesi schreef op 26 October 2003 @ 22:30:
Nog garantie, dan gewoon terug ermee daar isie voor wor :P
Ja dat ga ik ook zeker doen, want muziek klinkt echt niet zonder bass :D
Maar tis echt veel werk om hele set mee naar de winkel te slepen :D
Ben blij dat logitech altijd het hele product omruilt :)

Verwijderd

Xof schreef op 27 October 2003 @ 00:18:
[...]

Ja dat ga ik ook zeker doen, want muziek klinkt echt niet zonder bass :D
Maar tis echt veel werk om hele set mee naar de winkel te slepen :D
Ben blij dat logitech altijd het hele product omruilt :)
Ik zou eens even een mailtje naar Logitech sturen.

Ik weet niet hoe 't hier in Nederland geregeld is, maar ik had pas nog op Dan's Data (onder kopje "Free Speakers) gelezen dat (in Canada) iemand alleen de control unit hoefde terug te sturen.
When you RMA a set of Z-560 speakers (in Canada, at least), Logitech only require you to send in the control module, thereby leaving you a set of ostensibly useless satellites and a sub.
Pagina: 1