Hallo,
Ik heb eindelijk een breedbeeld gekocht na lang zoeken.
Type Grundig Cinaro 82 cm http://www.grundig.de/produkte/tv/cinaro.html
Ik ben er erg tevreden over alleen heb ik een paar vreemde problemen waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
Bij veel dvd's heb ik perfect beeld. Maar bij sommige is het beeld niet om aan te zien. Met als uitschieter 24 regio2 uk versie.
Het beeld zit vol met ruis en moire ik kan er niet fatsoenlijk naar kijken.
Ik ga er vanuit dat het niet aan mijn tv ligt want de meeste dvd's speelt ie perfect af.
Is die 24 dvd dan zo'n enorm slechte bron?
Of kan mijn tv het orgineel formaat niet aan. 1.78:1?
Ik heb vanalles geprobeerd maar ik krijg het beeld niet fatsoenlijk.
En bij de dvd's wat wel mooi spelen moet ik in het menu van mijn cyberhome dvdspeler de scartoutput op off zetten in plaats van rgb. want anders heb ik enorm veel last van moire door het hele beeld.
Dit vind ik erg vaag.
Hebben jullie misschien wat tips of opmerkingen waaraan dit kan liggen.
Op zich denk ik niet dat het aan de tv ligt eerder aan de dvd of dvd speler.
Ik moet er eens mee naar mijn buurman gaan kijken of het op zijn bb ook zo slecht is.
alvast bedankt
Ik heb eindelijk een breedbeeld gekocht na lang zoeken.
Type Grundig Cinaro 82 cm http://www.grundig.de/produkte/tv/cinaro.html
Ik ben er erg tevreden over alleen heb ik een paar vreemde problemen waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
Bij veel dvd's heb ik perfect beeld. Maar bij sommige is het beeld niet om aan te zien. Met als uitschieter 24 regio2 uk versie.
Het beeld zit vol met ruis en moire ik kan er niet fatsoenlijk naar kijken.
Ik ga er vanuit dat het niet aan mijn tv ligt want de meeste dvd's speelt ie perfect af.
Is die 24 dvd dan zo'n enorm slechte bron?
Of kan mijn tv het orgineel formaat niet aan. 1.78:1?
Ik heb vanalles geprobeerd maar ik krijg het beeld niet fatsoenlijk.
En bij de dvd's wat wel mooi spelen moet ik in het menu van mijn cyberhome dvdspeler de scartoutput op off zetten in plaats van rgb. want anders heb ik enorm veel last van moire door het hele beeld.
Dit vind ik erg vaag.
Hebben jullie misschien wat tips of opmerkingen waaraan dit kan liggen.
Op zich denk ik niet dat het aan de tv ligt eerder aan de dvd of dvd speler.
Ik moet er eens mee naar mijn buurman gaan kijken of het op zijn bb ook zo slecht is.
alvast bedankt