Toon posts:

[xp] hd niet toegankelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag heb ik mijn pc op nieuwe geïnstalleerd met XP (er stond eerst 2000 op)
Dit ging allemaal goed. Alleen toen ik een van mijn andere HD's wilde open kreeg ik als fout melding
d:\ is niet toegankelijk toegang geweigerd
.
Nu had ik op deze hd's onder win2k rechte ingesteld dat alleen het administrator er op kon. Kan her daardoor komen dat ik er niet meer op mag? of ligt het ergens anders aan. En hoe kan ik dit oplossen.

O ja ik login in anders het beheerders account. Ik heb ook al geprobeerd om een account administrator aan te maken alleen ja wil XP niet :( en de bios ziet ook gewoon de hd's

heb al met google gezocht kon niks vinden. de search van got is brak dus kon ik niet proberen.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
even ownership nemen dus op die root van die disk

http://support.microsoft....us;320046&Product=win2000

[ Voor 46% gewijzigd door Zwelgje op 26-10-2003 16:47 ]

A wise man's life is based around fuck you

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 16:46:
heb al met google gezocht kon niks vinden. de search van got is brak dus kon ik niet proberen.
Ik zie anders 3 topics van vandaag met toegang harde schijf in de titel, en de FAQ is ook niet ineens verdwenen omdat de search niet werkt.

Lijkt me erg sterk dat er niks te vinden is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

mystar,

Op GoT verwachten we een heel klein beetje eigen intiatief. Als je in de topiclisting had gekeken, had je toch tenminste 2 topics kunnen zien die lijken op het probleem wat jij hebt:
[rml][ XP] Harde schijf niet meer toegankelijk[/rml]
[rml][ WIN XP Home] C: niet meer toegankelijk[/rml]

Lees ze eens door zou ik zeggen ;)

Dit topic is gesloten.