Toon posts:

apple os9 en wil .dmg bestand openen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb een apple os9 en had leuk even photoshop7 voor apple gedownload op mijn windows xp pc, en vandaar weg gebrand op cd , zodat ik het kan openen op mijn apple imac os9, maar dat lukt dus niet want.. apple weet niet hoe die .dmg moet openen.
ik zelf heb niet veel verstand van apple.. en weet dus ook niet welk programma(s) ik daarvoor moet gebruiken.. :'(

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

.dmg zijn specifiek voor MacOS X. Je zou het kunnen proberen met DiskCopy, maar ik geef je weinig kans.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:37

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 16:31:
Hallo

ik heb een apple os9 en had leuk even photoshop7 voor apple gedownload op mijn windows xp pc, en vandaar weg gebrand op cd , zodat ik het kan openen op mijn apple imac os9, maar dat lukt dus niet want.. apple weet niet hoe die .dmg moet openen.
ik zelf heb niet veel verstand van apple.. en weet dus ook niet welk programma(s) ik daarvoor moet gebruiken.. :'(
Goh, warez?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat os9 dat dus niet kan..
komt er dus op neer dan dat ik os X moet download... eumhz kopen ;)

Verwijderd

Topicstarter
dat os X gaat denk ik niet lukken met downloaden... maar waar kan ik dan DiskCopy downloaden???

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Weet je ueberhaupt nog wel wat kopen is? :/

Btw disc copy zit bij MacOS.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
kopen.....? ben te lui om naar de winkel te gaan :z
Misschien toch maar eens een keer de stad in duiken :D

Bedankt voor de hulp in ieder geval _/-\o_

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:24

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
bestel hem online?

/dicht -> warez

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.