Toon posts:

(het grote) mx900 bluetooth topic

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij altijd heeft weerhouden van het kopen van een draadloze muis is de lag die ertussen zou zitten, ik zit nog met een dual optical, van logitech(duh)
en de verhalen die ik van de mx 700 heb gehoord liggen mij niet, gewoon teveel lag, ik doe veel online fps dusja dan kan je dat niet gebruiken, de mx 500 wil ik dus graag aanschaffen op de hcc, maar nu hoor ik dus dat de mx900 er is en ik vraag me nu af ofdat die nou snellere verbinding heeft met me pc, dus geen lag en net zo snel als door een draadje.

heeft er al iemand ervaring met deze muis?????

voor specs check: www.logitech.com

prijs ongeveer 99 euro

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-02 14:44

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Wat gok je zelf? Ook voor bluetooth zul je beetje lag hebben. Hoeveel kan ik niet zeggen. Maar het is toch verbinding opbouwen data zenden error correctie etc etc. Als die nanoseconden je echt uitmaken blijf dan bij een draadje. Ikzelf zou hem zo kopen. Maar dan het liefst in de nieuwe desktop set die uitkomt. Alleen de prijs is nog wat hoog. +/- $300 voor een tikplank muis etc etc vie bluetooth.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
ja ok, zelf wil ik hem apart hebben want ik wil een t-board wat licht geeft :9~

maar zou de lag minder merkbaar zijn dan bij een ir????????

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

kan iemand mij vertellen of deze muis werkt op de bluetooth adapter die al in mijn laptop zit ?

Verwijderd

ik zit dus ongeveer met hetzelfde. Draadloze muisen zijn in het verleden nooit zo goed geweest voor fps spellen. Beetje lag irriteert mij enorm. Dus ik was aan het denken over de mx700, maar lag blijft dan toch. Dus Iemand die de mx 900 heeft. Kan die vertellen hoe die bevalt?

En kan iemand iig de voordelen zo opnoemen tussen normaal draadloos en bleutooth? Behalve dan dat de bluetooth zuiniger is met batterijen.

Verwijderd

Topicstarter
connected schreef op 26 October 2003 @ 16:47:
kan iemand mij vertellen of deze muis werkt op de bluetooth adapter die al in mijn laptop zit ?
volgens mij werkt hij daarop hoor

• connected
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

mja ik twijfel een beetje omdat ik een tijdje geleden een review heb gezien waarin ie gelocked was ofzo.

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 09:23

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

tja ik (topic starter onder andere naam sorry) weet het ook niet, bluetooth zou toch wel beter moeten zijn?
het kost veel meer dan een mx 700, betaal je dan alleen voor de bluetooth ofzo,
het geeft toch wel wat verbetering?

het kost heel wat meer pietermannen, want ik ook al niet snap, want bluetooth
zou goedkoper moeten zijn :?

Verwijderd

hij kan gewoon onder elke BT dongle werken dus ook die van een laptop zolang hij HRI oid ondersteund.. en volgens de specs meen ik te herinneren dat de latency 16< ms is.

• Peentje

Peentje

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 17:32:
hij kan gewoon onder elke BT dongle werken dus ook die van een laptop zolang hij HRI oid ondersteund.. en volgens de specs meen ik te herinneren dat de latency 16< ms is.
en de mx 700 dan?

dan weet je het verschil, ik kan niet begrijpen dat je dan geen verbetering hebt
je betaald dan 50 euro voor iets wat bluetooth heet waar je muis niet sneller van word :?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Peentje schreef op 27 oktober 2003 @ 19:50:
[...]

en de mx 700 dan?

dan weet je het verschil, ik kan niet begrijpen dat je dan geen verbetering hebt
je betaald dan 50 euro voor iets wat bluetooth heet waar je muis niet sneller van word :?
Er zijn genoeg muisgebruikers voor wie andere dingen belangrijk zijn dan latencies onder de 15 ms :z

Dit is bij uitstek de muis voor mensen met meer Bluetooth zut die niet voor iedere apparaat een andere dangle willen hebben. En verder is er gewoon een bluetooth-geil factor. Daar betaal je hoofdzakelijk voor...

Oslik blyat! Oslik!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 19:46

Cis

Peentje schreef op 27 oktober 2003 @ 19:50:
[...]

en de mx 700 dan?

Niet alleen omdat het Bluetooth heet.
Als je andere BT apparaten reeds in je omgeving hebt, heb je slechts 1 BT-adapter nodig.

Daarbij heeft bt een veel groter bereik.
Mocht je bijv. je computer op je tv hebben aangesloten in de woonkamer, dan kun je van 6 meter afstand nog met gemak je computer / film / dvd bedienen. Met radiografisch signaal kan dat niet B)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 14:03
Cis schreef op 01 november 2003 @ 10:33:
[...]

Niet alleen omdat het Bluetooth heet.
Als je andere BT apparaten reeds in je omgeving hebt, heb je slechts 1 BT-adapter nodig.

Daarbij heeft bt een veel groter bereik.
Mocht je bijv. je computer op je tv hebben aangesloten in de woonkamer, dan kun je van 6 meter afstand nog met gemak je computer / film / dvd bedienen. Met radiografisch signaal kan dat niet B)
Niet te hard roepen dat het niet kan.

Mijn huidige muis (Logitech Cordless Optical) heeft idd al na 2 a 3 meter problemen met de verbinding, maar met de muis van m'n andere PC (Logitech Cordless MouseMan Wheel) werkt op grofweg 8 meter afstand voor de TV nog uitstekend, dwars door een muur heen.

Gewoon radiografisch. :P

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 13:42
Ik heb de zelfde ervaring. Ik haal zonder problemen 6 meter. Ik heb een logitech desktop

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 19:46

Cis

DarkFlow schreef op 01 november 2003 @ 10:49:
[...]

Niet te hard roepen dat het niet kan.

Mijn huidige muis (Logitech Cordless Optical) heeft idd al na 2 a 3 meter problemen met de verbinding, maar met de muis van m'n andere PC (Logitech Cordless MouseMan Wheel) werkt op grofweg 8 meter afstand voor de TV nog uitstekend, dwars door een muur heen.

Gewoon radiografisch. :P
Geloof ik niet :+
Mijn Cordless Desktop Optical heeft al problemen als er een gipswandje van 10 cm tussenzit, en de totale afstand 50cm is :z

Ik zal wel even aan mijn afdelingsleider vragen of ik die MX900 binnenkort even mag lenen B) Dan zal ik mijn bevindingen posten :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 13:39
Hoe ver je draadloze muis van bijvoorbeeld logitech gaat , hangt van het electro/magnetisch stralingsveld in je kamer/huis. Neem nu op mijn kamer, hier kan ik maar net gepast de 4 meter tussen mijn pc en mijn bed overschrijden. Nu als ik mijn muis meeneem naar mijn werk (omdat de intellimouse van microsoft zuigen) , dan haal ik daar het dubbele.

Nu ja , ik klaag niet, 't zal wel aan dat monster van een iiyama liggen vrees ik :+

Wat ik wel niet begrijp van sommigen, is dat men nog durft beweren dat een mx 700 lagged. Ik was een van de eersten op een mx 700 en sinds dien heb ik heel wat quakertjes aangeraden deze te nemen, en iedereen was nog nooit zo tevree van een muis als van die mx700 , in dit geval zelfs draadloze muis dus. Deze muis presteerd zo veel beter dan mijn intellimouse van mirosoft indertijd of mijn dual optical van logitechn alle 2 met draad dus. Het enige waar je bij snelle fps moet aan gewennen is zijn gewicht.

Mijn Specs

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 18-02 17:11

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

*SCHOPJE*

Ik heb vandaag de Logitech Cordless Desktop MX met Bluetooth ondersteuning gekocht. Hier zit dus de MX-900 cordless muis bij.

Ik kan je zeggen dat hij perfect werkt, bijna net zo goed als mijn MX-500 met praktisch geen lag :) Mijn oude MX-700 had wel erg last van lag, maar deze niet.
Ik heb hem tot nu toe getest in UT en UT2003.

Een aanrader dus :D

Edit:
Deze set dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/2490.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door SandsOfArrakis op 07-12-2003 00:27 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Peentje

Peentje

Heb nu ook mx-900 echt te gek communiceerd volop goed met mijn ericsson t610 kan zo fotos games en van alles erop zetten en erafhalen, en dat alles relatief snel

Verwijderd

Ik loop ook met het idee om deze set te nemen, en ik heb ook een SE T610, ik heb nu een BT dongle, om mijn ringtones, foto's en thema's over en weer te smijten, alleen het syncen van andere data, (outlook contacts enz enz) zou wel moeten kunnen maar dat doet hij dus niet met de dongle die ik heb...

Werkt dit wel met de Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth?
Dat zou wel heeeeeeel chill zijn :-)

Oja, en ik heb ook een Bluetooth headset van SE, het zou helemaal geweldig zijn als die via de set samen kan werken met mijn pc... Dit werkt namelijk ook niet via de dongle die ik nu heb, zou iemand die deze set heeft EN een BT headset dit eens kunnen testen en posten :9

GraafieZ

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 11:23 ]

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb vanmiddag de MX900 gekocht, maar nu valt me op dat die MX500 (die ik vanaf het begin heb) veel meer moeite heeft met donkere en oneven oppervlakken.
maar die 2 muizen hebben toch dezelfde sensor, wat is er anders aan die dingen.
natuurlijk een + voor de 900 dat wel :)

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik heb het volgende probleem: ik heb 2 PC's (eentje met XP en eentje met Win2000), op beide draait een Bluetooth set van Logitech (met MX900). De Win 2000 installatie draait prima. De XP installatie is echter bagger.

Het toetsenbord is OK maar de muis heeft zo af en toe kuren (schokkerig, staat zelfs af en toe een paar seconden stil). Heeft iemand hier ervaring mee? Heb inmiddels al 3 uur met de helpdesk van Logitech aan de lijn gezeten en die komen er ook niet uit.

Bedankt alvast voor jullie reacties.

Chris

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 12:08:
Hoi iedereen,

Ik heb het volgende probleem: ik heb 2 PC's (eentje met XP en eentje met Win2000), op beide draait een Bluetooth set van Logitech (met MX900). De Win 2000 installatie draait prima. De XP installatie is echter bagger.

Het toetsenbord is OK maar de muis heeft zo af en toe kuren (schokkerig, staat zelfs af en toe een paar seconden stil). Heeft iemand hier ervaring mee? Heb inmiddels al 3 uur met de helpdesk van Logitech aan de lijn gezeten en die komen er ook niet uit.

Bedankt alvast voor jullie reacties.

Chris
De enige momenten dat de muis hier stil staat is dat hij uit de slaapstand moet komen. Voor de rest geen problemen (WinXP Pro SP1).

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 15:59

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Bij mij heeft de mx700 toch geen lag hoor :)

En ja ik speel heel veel fps online :p

[ Voor 33% gewijzigd door ETzPliskin op 13-12-2003 17:19 ]

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:34
heb dit setje nu een paar dagen ben er best wel tevreden over.

alleen bij UT gaat tie wat schokkerig wat ik nie had bij mun mx500. en als ik smoothmouse aanzet krijg ik onzettend veel last van muislag.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Als je 'm aan het gebruiken bent heeft ie geen last van lag.
Wel erg irritant vind ik dat als je hem een minuut of 2 niet gebruikt dat ding een halve seconde niet reageert als je hem weer aanraakt. Zal wel een soort powersavemodus zijn waar hij uit moet.

• Renever
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01-2020

Renever

^-^-^-^-^

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:31:
Als je 'm aan het gebruiken bent heeft ie geen last van lag.
Wel erg irritant vind ik dat als je hem een minuut of 2 niet gebruikt dat ding een halve seconde niet reageert als je hem weer aanraakt. Zal wel een soort powersavemodus zijn waar hij uit moet.
Was hier al een oplossing voor ? erg vervelend inderdaad.

[ Voor 9% gewijzigd door Renever op 24-03-2004 20:56 . Reden: Foutje :) ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

• whitehouse
  • Laatst online: 16-12-2025
ik zit er over te denken de MX900 Bluetooth muis te kopen voor mijn Travelmate 803Clib (met ingebouwde bluetooth)..
klopt het dat de mx900 muis geen console nodig heeft, zodat ik dat grote ding niet hoef mee te sjouwen, maar alleen de muis los in de laptop tas mee hoef te nemen ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Renever
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01-2020

Renever

^-^-^-^-^

Ligt eraan of je een bluetooth ontvanger in je labtop hebt zitten denk.

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

• whitehouse
  • Laatst online: 16-12-2025
dat heb ik, daarom dus mijn vraag of de mx900 muis zonder die basis kan (zoja, dan ga ik mijn mx-700 set verkopen)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• ron_stultiens
  • Laatst online: 08-12-2025
ik ben dus misschien ook vanplan zown muisje tegaan halen, al dan niet als combo met toetsenbord met bluetooth :P
maar nu mijn vraag..want dat is me nog niet helemaal duidelijk.

De reden achter deze mogelijk aanschaf is de volgende:
TV op kamer verdieping lager. Deze zit aangesloten op TV-out van videokaart.
Dit is leuk..maar niet ideaal, je kunt je pc niet bedienen vanuit je kamer. Ook zit er nog een betonne vloertje tusse :/ Aangezien RF niet echt verder komt dan 4-6 meter schiet dit ook niet echt op. Zou bluetooth deze verbinding wel kunnen overbruggen?? Ik heb t een en ander opgezocht...twas idd iets van max 10m, maar om dat ik hier temaken heb met een betonnenvloer weet ik het niet meer...

Mijn Systeem.....

• ron_stultiens
iemand enig id?

Mijn Systeem.....

Verwijderd

Tja ik weet niet hoe het bij jullie thuis is, maar ik ging helemaal naar beneden en mijn broertje ging controleren of het wel ging werken, en het ging wel beneden werken.... maar niet 100%

• ron_stultiens
de computer staat precies op t zelfde punt..alleen dan verdiepinkje hoger zeg maar..

zou denk k toch wel moeten werken he?

Mijn Systeem.....

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Voodooforever schreef op 22 april 2004 @ 23:23:
de computer staat precies op t zelfde punt..alleen dan verdiepinkje hoger zeg maar..

zou denk k toch wel moeten werken he?
Ik ben geneigd te zeggen dat het moet kunnen :)
Maar pin me hier niet op vast, daar mijn set in zijn geheel in hetzelfde vertrek staat.

• ron_stultiens
hmmz...ik ga de gok wagen :P
bedankt voor reacties!

Mijn Systeem.....

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

whitehouse schreef op 13 april 2004 @ 16:45:
dat heb ik, daarom dus mijn vraag of de mx900 muis zonder die basis kan (zoja, dan ga ik mijn mx-700 set verkopen)
Bedenk wel dat je het basisstation nodig hebt om je muis op te laden.

Hier kon uw advertentie staan

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
Hmmm iemand ervaring?

Op mijn stage hebben we ook gekozen voor de MX900 set voor bij de laptop.
ma het ontvanst van de muis is toch hier en daar zwakkies.
Als ik op een afstand van ca. 5 m sta zonder muur ertussen etc dan wil de muis toch nog wel es haperen (laggen).
Ene moment schuift hij lekker en het andere moment staat hij stil en schiet vervolgens over het beeld met mach 3 :+
Toetsenbord niks te klagen 10 m zonder probs.
(Geen software geinstalleerd)
:? Win Xp Pro

Thanks in vooruit,

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 06-11-2025
NIemanD :( ??

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kicken binnen 24 uur is niet toegestaan :/

Ik heb ergens gelezen (weet alleen niet meer waar :X ) dat als je veel apperatuur bij elkaar zet, het mogelijk kan storen. Misschien dat de muis hier gevoeliger voor is dan het tobo. :?

• V-2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09-2025

V-2

Ik ben ms van plan om dit knaagbeestje te gaan kopen ... maar ik wil 'm dan icm m'n laptop gebruiken, met een BT PCMCIA kaartje, en dan heb ik dat basisstation natuurlijk niet aangesloten. Daarom vroeg ik me af hoe vaak je zo'n muis ongeveer moet opladen, en of je 'm ook op kunt laden zonder het basisstation op je pc aan te sluiten ... dwz haalt dat station z'n stroom uit de USB-aansluiting, of zit er een aparte adapter bij?

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

V-2 schreef op 26 augustus 2004 @ 19:26:
Ik ben ms van plan om dit knaagbeestje te gaan kopen ... maar ik wil 'm dan icm m'n laptop gebruiken, met een BT PCMCIA kaartje, en dan heb ik dat basisstation natuurlijk niet aangesloten. Daarom vroeg ik me af hoe vaak je zo'n muis ongeveer moet opladen, en of je 'm ook op kunt laden zonder het basisstation op je pc aan te sluiten ... dwz haalt dat station z'n stroom uit de USB-aansluiting, of zit er een aparte adapter bij?
Aparte adapter :)

• V-2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09-2025

V-2

:) mooizo! Kopen dus!! :P

Verwijderd

wat is het gemiddeld batteryverbruik van de mx 900 ?
met mijn mx700 deed ik gemakkelijk 4 dagen. ik heb nu net een tweedehands mx 900 gekocht en die doet maar 4 uur !
heb er al nieuwe batterijen ingestoken , maar dit verandert niets

Verwijderd

ik doe hem elke dag in de oplader maar 2/ 3 dagen kan hij ook aan.

Verwijderd

en de batterijen terug opladen duurt ook een eeuwigheid ivm mijn mx700 (7à8 uur)

dit kan toch niet normaal zijn : 4u gebruiken en 8u opladen

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:34
ik heb nu naar een paar maanden gebruiken last van dat de mx900 niet soepel meer loopt, heel haperig, schokkerig, dit is heel erg irri als je aan het gamen bent. ik heb nu zelf zo de vermoede dat het wel eens kan liggen aan sp2 maar ik kan niets vinden hier over op inet.

heb van alles geprobeerd maar nix wil lukken. met logitech drivers, zonder logitech drivers setpoin 1.05 2.11 2.14 en de pas uit gekomen 2.22 andere opver vlaktes uit geprobeerd. heb geen pc bij de hand zonder sp2 dus dat heb ik nog niet uit geprobeeerd.

speel de nu tijdelijk nood gedwongen maar weer met mun oude vertrouwde mx500

echt naar iemand hier ook ervaring meej? en hopelijk ook met een oplossing :'(

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 11:02
Even een kickje, het is denk ik niet de moeite om een nieuw topic te openen:

Wat is het gewicht van deze muis, ik heb nu een mx510 is er veel verschil?
En hoelang doet deze muis op éé accu lading, en bij hoeveel gebruik? (dat werd mij niet helemaal duidelijk)
En er gaan toch gewoon AA batterijen in deze muis?

Ik wil deze muis gaan gebruiken icm eeen ingebouwde bluetooth module in mijn laptop.
Dat lijkt mij ideaal omdat ik dan niet met snoeren hoef te knoeien en mijn usb poorten na honderden keren in en uitpluggen van een muis er niet uitvallen eruitvallen.

[ Voor 29% gewijzigd door Lennart_1337 op 06-03-2005 17:59 ]

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 11:02
Weet iemand hoe het conecten van de muis met een bluetooth module in zijn werk gaat?
Is dat een kwestie van een knopje op de muis indrukken en windows die 'm dan herkent?
Of moet je veel meer stappen doorlopen, en kost dit veel tijd?
En als de muis eenmaal geinstalleerd is kan je 'm dan gewoon aanzetten; of moet je elke keer als je de muis gebruikt meerdere handelingen uitvoeren? 8)7

• nlboy
  • Laatst online: 18-02 17:21

nlboy

Alles kitz?

Weet iemand of het ook mogelijk is om een BT GPS te connecten met de BT ontvanger van de MX900?

Verwijderd

De muis is uiterlijk identiek aan de mx700 en weegt ook ongeveer hetzelfde. De levensduur van de batterij is echter wel aanzienlijk minder dan van de mx700. Over lag kan ik je weinig zeggen, ik heb al jaren draadloos dus ik voel geen verschil.

Het connecten heb ik tot nu toe alleen nog maar gedaan met de logitech software die je erbij krijgt. Je bent de eerste keer 5 minuten bezig met het pairen van de drie devices. Daarna duurt het bij het opstarten misschien 5 seconden na het opstarten dat je muis/toetsenbord begint te reageren (5 seconden nadat je hem voor het eerst aanraakt nadat je pc volledig is opgestart). Dat is behoorlijk irritant maar je leert ermee leven.

De oplader van de muis is tevens een BT hub dus je kan er nog vanalles op aansluiten...

Ik heb de set nooit geprobeerd met een andere BT hub maar dat zou gewoon moeten lukken. waarschijnlijk kan je ze ook wel pairen zonder de logitech software aangezien er codes op de devices staan voor het pairen.

suc6

Verwijderd

Welke USB bluetooth dongle kan ik het beste aanschaffen (en werkt dit ?)

De oplader/hub met snoer ervaar ik toch als storend, dus ik hoop het probleem op te lossen met een aparte 'stick'

Dank.

De mx-900 bevalt verder prima en retourneren is niet mogelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 03:17 ]

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:13
ik heb voor 50 euro 2ehands een vrijwel nieuw logitech cordless desktop mx bluetooth kunnen kopen,en dit (natuurlijk) gedaan.
alleen nou zaten er bij de muis geen batterijen, en heb dus 2200 mAh Ni-mh oplaadbare batterijen gekocht, maar er mogen maximaal 1800 mAh batterijen in, maakt dit veel uit?

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 12:07
__xeno__ schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:24:
ik heb voor 50 euro 2ehands een vrijwel nieuw logitech cordless desktop mx bluetooth kunnen kopen,en dit (natuurlijk) gedaan.
alleen nou zaten er bij de muis geen batterijen, en heb dus 2200 mAh Ni-mh oplaadbare batterijen gekocht, maar er mogen maximaal 1800 mAh batterijen in, maakt dit veel uit?
Slaat eigenlijk nergens op, want de mAh geeft alleen de energie opgeslagen in een accu aan. Er komt hetzelfde voltage uit, en dus mag het niets uitmaken. Toen ik nog een MX900 had (ooit in een ver verleden) had ik er zelfs 2400 mAh accu's inzitten. puur en alleen omdat die langer meegaan.

heb nu een MX1000 en G5, maar dat doet er ff niet toe...

• __xeno__
TranceSetter schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:27:
[...]

Slaat eigenlijk nergens op, want de mAh geeft alleen de energie opgeslagen in een accu aan. Er komt hetzelfde voltage uit, en dus mag het niets uitmaken. Toen ik nog een MX900 had (ooit in een ver verleden) had ik er zelfs 2400 mAh accu's inzitten. puur en alleen omdat die langer meegaan.

heb nu een MX1000 en G5, maar dat doet er ff niet toe...
waarom geven ze dan een maximum aan :S
er staat btw op de batterijen:
standard charge: 15 hours at 220mA
quick charge: 1.5 hours at2200mA

[ Voor 10% gewijzigd door __xeno__ op 03-01-2006 22:35 ]

• __xeno__
laat maar

[ Voor 109% gewijzigd door __xeno__ op 04-01-2006 11:12 ]

• __xeno__
ik heb de muis nu met de standaard winxp @ sp2 drivers, en ik moet zeggen dat het me na veel prutsen goed bevalt, geen last van lag en hij komt gelijk uit de slaapstand. Je moet wel de orginele windows drivers er voor gebruiken, die van logitech zorgden bij mij voor problemen.

[ Voor 86% gewijzigd door __xeno__ op 04-01-2006 11:12 ]

• __xeno__
kan ik mijn muisje opladen voordat ze leeg is?

• __xeno__
mijn muis heeft last van lag, dit merk ik goed, als ik met mouse rate checker,
een programmatje dat het aantal hertz van je muis meet kijk, heb ik maar een average van 80hz
terwijl en de mx518 wel 120 hz heeft. Iemand enig idee.
(linkje mouserate checker klik )
  • ik heb de standaard windows drivers
  • 2200 mAh ni-mh batterijen
zijn er andere mx900 users die hun rate ook even willen posten?

[ Voor 8% gewijzigd door __xeno__ op 06-01-2006 14:08 ]

• Banzi
  • Laatst online: 17-02 08:53
__xeno__ schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:08:
zijn er andere mx900 users die hun rate ook even willen posten?
Dat is heel erg afhankelijk van hoe snel ik de muis beweeg. Heel langzaam bewegen, en ik krijg een gemiddelde van 30Hz, snel bewegen en ik krijg een gemiddelde van 120Hz.

Vaak kom ik met dat programmatje nog hoger uit, maar dan zit er soms een meting van 500+ Hz bij.

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• __xeno__
dat is het probleem,
als ik snel beweeg of als ik langzaam beweeg, bij beide kom ik niet boven en average van 80 uit

[ Voor 8% gewijzigd door __xeno__ op 06-01-2006 14:37 ]

• __xeno__
ik heb nu setpoint er op en daarmee kom ik wel boven de 120 average uit, als ik snel of traag beweeg,
maar met deze drivers heb ik weer een ander probleem, mijn muis wil niet meer uit de slaapstand komen, als ik de muis een tijdje niet gebruik en hem dan weer beweeg wil dat niet/amper.
Iemand enig idee?

• __xeno__
korter gezegt, hij komt niet uit de slaapstand, nadat ik hem een tijdje niet heb gebruikt

[ Voor 88% gewijzigd door __xeno__ op 09-01-2006 17:28 ]

• __xeno__
kick

[ Voor 100% gewijzigd door __xeno__ op 09-01-2006 17:28 ]

• __xeno__
wie is de reddende engel van deze ongeduldige tweaker :P

• donald_dick
  • Laatst online: 18-02 20:57
weet iemand waar ik de aansluiting voor de ac adapter kan vinden ? want ik kan nergens het gaatje vinden :X

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• __xeno__
achterop de usbplug, waar die de computer in gaat.
maar wie kan mij met mijn probleem helpen?
Pagina: 1