Ik had op mijn heatsink een fan adapter naar 12 cm gemonteerd, en een papst 12 cm fannetje. Dit paste precies. Iets té precies misschien, want de fan adapter zat wel tegen mijn voeding aan. Met dit setje wilde mijn systeempje niet booten, maar de heatsink bleef koud, dus ik heb het systeem maar uitgezet. Ik heb de oude fan er weer op geschroefd, en nog steeds geen enkel teken van leven. De monitor springt heel even aan en dan weer uit bij elke boot. Ik heb in mijn moederbord een andere processor geprobeerd, nog steeds niets. Ik heb mijn processor in een ander moederbord geprobeerd, ook niets, wordt niet eens warm ofzo. Als ik geen cpu in de socket doe, hoor ik de post-reporter stem wel klagen dat ik geen cpu heb geplaatst, maar als er wel een cpu in zit, zegt de post-reporter stem niet dat er een cpu test failure heeft plaatsgevonden. Ik hoor mijn bios ook helemaal _niet_ piepen. Ik heb de voeding nagemeten en alle voltages kloppen. Ook heb ik natuurlijk meerdere malen de CMOS gereset. Is nou mijn moederbord, processor, bios of alledrie kapot?
wat specs:
Asus a7n8x Deluxe 2.0
Athlon XP 2700+ Thoroughbred B
512mb no-name pc2700 geheugen
budget voedinkje wat bij de kast zat.
Coolermaster X-dream SE cpu-koeler.
De rest lijkt me niet nodig, zo ja dan meld het maar even in dit topic, dan zal ik ze ook hier bij zetten.
wat specs:
Asus a7n8x Deluxe 2.0
Athlon XP 2700+ Thoroughbred B
512mb no-name pc2700 geheugen
budget voedinkje wat bij de kast zat.
Coolermaster X-dream SE cpu-koeler.
De rest lijkt me niet nodig, zo ja dan meld het maar even in dit topic, dan zal ik ze ook hier bij zetten.