Ik heb even voor je getest en het volgende werkt bij mij:
Installeer tijdelijk Netscape 4.7x (omdat OE 6 mail uit Netscape Navigator kan importeren, via file, import, messages ..., netscape communicator kiezen)
Kopieer de mailbox bestanden uit de Mozilla mail map naar de Netscape mail map (deze bestanden kunnen onderling uitgewsseld worden zo te zien, bij mij ging het iig met een test bestand met een paar e-mailtjes goed, zowel de mails als de bijbehorende attachments van Mozilla waren in NS goed te lezen en te openen).
(Kopieer alleen de mailbox bestanden zelf niet de .msf bestanden met dezelfde naam)
Open NS 4.7x en je zal dan je Mozilla mailboxen daarin zien staan en de mails kunnen lezen etc.
Netscape zal als het goed is daarna in de mail directory bestanden hebben aangemaakt met dezelfde naam als de mailbox en de extensie .snm (deze bestanden zijn nodig omdat anders de OE 6 import wizard niet Netscape Navigator mails kan herkennen en importeren).
Hierna Outlook Express starten (ik heb getest met versie 6) en dan Netscape e-mail importeren uit de NS 4.7x mail directory
Dan Outlook 2003 starten en je OE mail importeren.
Hierna kan je OE en NS 4.7x weer verwijderen.
Succes en laat nog even weten of het bij jou ook zo werkt dan kunnen we het evt. in een faq opnemen.