Toon posts:

Drivers HP 710C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de drivers voor de printer:

HP 710C

Op de site van HP lijken ze geen drivers hebben voor Windows XP, aangezien de search eruit ligt, dit topic :/ (URL: (http://h20015.www2.hp.com...l&docName=bdd09005#P6_984)

Heeft er iemand een link waar ik de drivers voor windows XP kan downloaden?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Uhh, die drivers worden meegeleverd... Is al in windows2000 zo :\ Gewoon nieuwe printer toevoegen en selecteren uit lijst...

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
De CD pakt hem niet onder win XP :'(

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

CD? Niks cd nodig... Voeg een nieuwe printer toe, vink uit dat 'ie 'm automatisch detecteert, vertel dat 'ie op LPT1 hangt, en pak 'm uit de lijst... Fabrikant: HP, model: Deskjet 710C. Dan installeren, klaar...

Hier stond een dode link.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
zoals eerder aangehaald; de drivers zijn ingebouwd in windows, er is geen nkele reden om een andere driver te gaan gebruiken: printer aansluiten, en als het goed is herkent ie hem meteen, anders even de add new hardware wizard uitvoeren.... veel suc6

Verwijderd

Wij hebben die printer hier ook, onder Win XP heb je helemaal geen cd of i'net nodig. Duurt geloof ik wel een paar seconden dus als je ongeduldig bent dan is er de kans dat je de wizzard al wegklikt voordat hij daadwerkelijk iets installeert. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik zal het proberen!

• Xellence
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:59
De gehele 700 serie bevat oorspronkelijk extraatjes in de drivers welke niet terug te vinden zijn in de drivers die met Windows 2000/XP meegeleverd worden. Een voorbeeld is dubbelzijdig printen. Dat alleen al is een reden om niet de ingebouwde drivers te willen gebruiken. En ik zoek ze eigenlijk ook voor de 720c die hier staat maar HP doet er niets meer mee dus we hebben pech vrees ik.

Reached higher... and higher... and...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28
Xellence schreef op 26 October 2003 @ 16:17:
De gehele 700 serie bevat oorspronkelijk extraatjes in de drivers welke niet terug te vinden zijn in de drivers die met Windows 2000/XP meegeleverd worden. Een voorbeeld is dubbelzijdig printen. Dat alleen al is een reden om niet de ingebouwde drivers te willen gebruiken. En ik zoek ze eigenlijk ook voor de 720c die hier staat maar HP doet er niets meer mee dus we hebben pech vrees ik.
Dubbelzijdig printen kan die hele printer niet, heeft niets met drivers te maken ;)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
het zou kunnen dat dmv van die driver van hp het wél kan: alla eerst de oneven pagina's afdrukken, popupje: draai pagina's zo en zo en druk ok, dan even pagina's afdrukken, maar dat kan je "met de hand" ook hé ;)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

The_Stickie schreef op 26 October 2003 @ 17:54:
het zou kunnen dat dmv van die driver van hp het wél kan: alla eerst de oneven pagina's afdrukken, popupje: draai pagina's zo en zo en druk ok, dan even pagina's afdrukken, maar dat kan je "met de hand" ook hé ;)
Yep. Dat kan idd zekers te weten wel. Ik heb ook zo'n printer en ik print dus regelmatig dubbelzijdig af. Eerst de oneven of even en dan het hele zooitje omdraaien en verder printen. :)
Werkt perfect. :7 Ook gewoon met de standaard drivers van XP.
Pagina: 1