Toon posts:

openen van RTF in IE

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een website waar ik met RTF bestanden werk. Als ik met IE het RTF bestand wil openen komt het venster met "openen of opslaan" waarbij openen gedisabled is. Ik kan het dus enkel Opslaan. Hoe/waar stel ik in de IE het rtf bestand gewoon in IE kan openen?

gr

Frank

www.dexternet.nl

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Hoe open je een RTF normaal? Met word?

Ik heb bijv. een intranet draaien waar men het wel kan. gewoon alle RTF bestanden openen via Word

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Moest je niet een 'Content-disposition: inline' header meegeven of zoiets? Heb je wat om mee te googlen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Deze vraag is op een aantal manieren te interpreteren - als je het in Internet Explorer wil aanpassen dan hoort deze vraag in Software Algemeen thuis, maar dan hebben je bezoekers er geen winst van.

Als je wil dat alle gebruikers het zien zal je danwel via serverside scripting moeten doen (eg: een bepaalde content-header mee sturen), danwel via een configuratie van je webserver.

Met de informatie zoals je die nu geeft kunnen we in ieder geval niets, en hoort het zeker niet in dit forum thuis. Ga eventjes op zoek naar wat je vraag nu precies is, kijk even ofdat je er geen informatie over kan vinden en open dan eventueel een nieuw topic in het juiste forum :)

Dit topic is gesloten.