Operation Resistance geluid uitpakken

Pagina: 1
Acties:

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
wat mijn bedoeling is, is om de achtergrond geluiden uit Resistance te halen en in mp3 te krijgen.
kent iemand een programma waarmee je de wss bestanden kunt afspelen?
ik heb data.pbo uitgepakt met het programma DePBO.
in het bestand data.pbo staan allemaal wss bestanden en dat zijn geluiden alleen zijn die niet af te spelen met winamp of cool edit 2000.
is er een tooltje om die wss bestanden om te zetten naar mp3?

met gewoon Opfl is het veel makkelijker omdat dat ogg bestanden waren die zo af te spelen waren in winamp

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Heb je het bestand wel goed uitgepakt? Want ik heb zelf geen Operation Flashpoint, laat staan Resistance, maar ik heb wel een soundpack gedownloadt voor Resistance. Het bestand heet SoundBIS.pbo en als ik bekijk wat er in staat aan code zie ik eigenlijk alleen maar .ogg bestanden en geen .wss.

Voordat ik die soundpack had gedownloadt had ik even opgezocht wat wss files nou precies zijn. WSS staat voor Windows Sound System en dat zijn geen geluiden, maar sounddrivers, ze sturen het geluid aan. Dus ik gok dat je het verkeerde bestand hebt zitten uitpakken :)

The devil is in the details.

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
de achtergrond geluiden van Opfl staan in het bestand
Codemasters\Operation Flashpoint\Dta\music.pbo
en als ik die uitpak met depbo dat krijg ik idd de achtergrond muziek in ogg formaat. (dus goed)

maar op de plek waar Resistance geinstalleerd staat staat geen Music.pbo bestand :( en ik kan ook niet vinden waar ze dan wel in staan

[ Voor 91% gewijzigd door joostve op 26-10-2003 17:29 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7