(XP) idle >opnieuw inloggen

Pagina: 1
Acties:

• Icefellow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04-2025
okay het probleem:

wanneer windows xp (home edition) hier een bepaalde tijd idle is moet ik opnieuw inloggen. is er een mannier om dit uit te schakelen?

dit is namelijk nogal irritant als ik een ander moet laten inloggen voor me elke keer.

met standaard googlen kwam ik er niet echt uit

groeten icefellow,

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 13:53
beeldscherm eigenschappen
schermbeveiliging
welkomsscherm weergeven uitschakelen

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dan moet je bij de screensaver "Password protect" uitvinken...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik begrijp alleen niet zo goed wat je bedoelt met
dit is namelijk nogal irritant als ik een ander moet laten inloggen voor me elke keer.
Hoezo een ander voor je laten inloggen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Icefellow
nou bijvoorbeeld als ik als admin voor een gebruiker iets specifiek moet instellen maar ik mag het wachtwoord niet weten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als de relatie met je gebruiker zo is dat je het password niet mag weten (/ danwel een professionele omgeving) - ga ik er van uit dat het niet de bedoeling is dat jij de beveiligsmaatregelen uitzet.

• Icefellow
even voor de duidelijkheid ik heb het al opgelost en die andere gebruiker is mijn ma dus ;)

die wil alleen soms haar mail privee houden vandaar. maar aangezien ik een tikkie meer verstand heb van computers dan zij moet ik daar soms wat installeren.

iig allemaal bedankt ik denk dat de oplossing via schermbeveiliging de oplossing was

ik verwachte zelf dat het ergens in beveiliging / gebruikersbeheer zat vandaar..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Icefellow schreef op 26 October 2003 @ 14:35:
even voor de duidelijkheid ik heb het al opgelost en die andere gebruiker is mijn ma dus ;)

die wil alleen soms haar mail privee houden vandaar.
In dat geval zou je eens kunnen kijken naar de mogelijkheid je identiteiten in Outlook Express 6 in te zetten, die zijn namelijk ook van een wachtwoord te voorzien.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1