[WINAMP] Loopt vast met afspelen van muziek in netwerkshare

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Door de nog steeds brakke search heb ik hem nog steeds niet goed kunne gebruiken.

Dus maar ff een topic :D

Wij hebben dus een netwerk. 6 pc's waarvan 2 servers. Server 1 is domaincontroller. Nu wil ik voor me zusje even wat shares maken voor haar winamp. Lukt allemaal goed. Maar wanneer ik dus vanuit share Z:\ nummers wil toevoegen en afspelen bevriest winamp en na een seconde of 30 kan ik hem weer bewegen... De muziek loopt gewoon door maar het proggie lijkt vast te lopen :S:S . Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Nou wilde ik ook even die printer gedoe weghalen waardoor win2k altijd zo traag van zou worden... Ze draait XP dus ong. hetzelfde, maar kan iemand mij ook nog vertellen welke registersleutels ik daarvoor moet verwijderen. Ook hier deed de search nog niet goed zijn werk. Ik zocht toch op "Win2k netwerk traag" en "Windows 2000 netwerk traag".....

Please help :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Hmmzz ff update:

Ik log dus onder mijn naam in he op haar pc. (ik ben dan wel domainadmin maar dat mag toch niet veel uitmaken ???)

Ik maak dus een share met serverj$

Alles gaat vlot :S

Nu weer onder de naam van mijn zusje: Hetzelfde gezeik. Nu maak ik dus met de standaard share verbinding he, en mijn zusje met een andere omdat zij een domeingebruiker is. Zou het dan hier aan kunnen liggen?
modbreak:
Gelieve je topic niet omhoog te schoppen binnen 24 uur. Als je iets toe wilt voegen aan je topic kun je daar de edit functie voor gebruiken. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done.

[ Voor 33% gewijzigd door SH007 op 26-10-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
WiNlUx schreef op 26 October 2003 @ 13:43:
<blockquote><font color=red size=1>modbreak:</font><hr color=blue size=1><font color=blue size=1>Gelieve je topic niet omhoog te schoppen binnen 24 uur. Als je iets toe wilt voegen aan je topic kun je daar de edit functie voor gebruiken. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done.</font><hr color=blue size=1></blockquote>
Oke oke oke. Ik heb het inmiddels opgelost. Het lag aan de virusscanner (SAV Corp. Ed.) die op netwerkshares realtime scande. Daarom was mijn netwerk ook zo rete traag.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 16:08

Halfkakkende

Vandring

Ik heb hetzelfde probleem, maar geen virusscanner. Iemand een idee?

MUZIEK!