Toon posts:

DIVX/XVID Via Beamer op de muur projecteren

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een beamer in mijn bezit. Met deze beamer wil graag mijn DIVX films gaan bekijken. Probleem alleen is dat je het bureablad etc prima ziet, en ook Windows Mediaplayer zie je prima, maar de plek waar de film 'draait' blijft zwart. Terwijl ik op mijn laptop scherm de film wel zie afspelen. Ik heb het ook met een DVD geprobeert en die zie je wel op de muur. Connectie Beamer <--> Laptop gaat met een S-video kabel.

Wie kan mij helpen..

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Welke videokaart heb je?

Je moet die kaart namelijk zo instellen zodat het geen 2de monitor is.

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-02 10:08
ga eens zoeken naar overlay..

staat ook in de faq meende ik:

Wanneer ik een film afspeel, krijg ik alleen zwart beeld op tv

Dan moet je de overlayfunctie gebruiken. Zoek bij je instellingen op 'overlay' en er gaat een wereld voor je open

Overigens : als je NetMeeting of een andere applicatie gebruikt die overlay's gebruikt, dan kan je je mediaplayer het beeld niet fullscreen weergeven op je TV omdat hiervoor de overlay gebruikt moet worden. Je doet er dus goed aan om alle applicaties die overlay's gebruiken af te sluiten en niet in de achtergrond te laten draaien.

[ Voor 81% gewijzigd door bokkie11 op 26-10-2003 12:40 ]

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
je moet op je tweede scherm ook de de overlay aanzetten en dan is het probleem weg. je kan ook ff ff je beamer instellen als primaire monitor bij schermeigenschappen

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
ah yesh, het werkt. Merci.

PS; Had het niet in de faq gezien, soz

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

volgende keer toch even zoeken op divx tv out in de tv out faq :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.