Dag iedereen, ik had twee weken geleden ook al een topic geopend over het vastlopen van mijn systeempie, het komt nogal eens voor dat mijn beeld opeens wegvalt en in standby-mode gaat, de computer zit dan ook helemaal vast.
Het probleem deed zich voor het eerst voor toen ik het moederbord had vervangen, er zit nu een giga-byte GA-8INXP moederbord in.
Ik dacht eerst dat het probleem bij de voeding zou kunnen liggen, op het moederbord wordt namelijk een DPS (dual power systeem) meegeleverd, deze kaart kan je in het moederbord prikken en dit zou dan moeten zorgen voor een betere stroomvoorziening
.
Ik heb nadat ik deze kaart verwijderd had, geen problemen meer, maar het probleem deed zich net dus weer voor
Linksbovenin krijg ik dan een vaag vierkantje te zien met artifacts
als ik mijn muis beweeg beweegt die alleen maar binnen dat vierkantje en na een tijdje schiet mijn scherm dus uit.
Als ik mijn computer herstart wordt aangegeven dat de Radeon 9700pro waarschijnlijk verantwoordelijk is voor de fout, hieronder nog even het foutenrapport:
szAppName : Drivers.Display szAppVer : 10024E440000021002
szModName : ati2dvag.dll szModVer : 6.14.10.6378 Offset : B42106EA
Is er iemand bekend met dit probleem op zijn GA-8INXP moederbord?
Alvast bedankt
Het probleem deed zich voor het eerst voor toen ik het moederbord had vervangen, er zit nu een giga-byte GA-8INXP moederbord in.
Ik dacht eerst dat het probleem bij de voeding zou kunnen liggen, op het moederbord wordt namelijk een DPS (dual power systeem) meegeleverd, deze kaart kan je in het moederbord prikken en dit zou dan moeten zorgen voor een betere stroomvoorziening
Ik heb nadat ik deze kaart verwijderd had, geen problemen meer, maar het probleem deed zich net dus weer voor
Linksbovenin krijg ik dan een vaag vierkantje te zien met artifacts
Als ik mijn computer herstart wordt aangegeven dat de Radeon 9700pro waarschijnlijk verantwoordelijk is voor de fout, hieronder nog even het foutenrapport:
szAppName : Drivers.Display szAppVer : 10024E440000021002
szModName : ati2dvag.dll szModVer : 6.14.10.6378 Offset : B42106EA
Is er iemand bekend met dit probleem op zijn GA-8INXP moederbord?
Alvast bedankt