Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
als op de pc waarin het beken moet worden (client internet explorer) excel geinstalleerd staat, opent het excel werkblad zich gewoon in de browser, je kan met excel ook converteren naar webpagina, maar danw erken de formules niet meer
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
dan zou Excel dus javascript output moeten kunnen leveren als je realtime moet kunnen editen, en alle excel functies moeten gedefinieerd zijn (wat dus een afschuwelijke bonk functies is). En dat heeft het afaik niet. Je kunt het wel opslaan als html, maar het behoud de celeigenschappen nietpaQ schreef op 26 October 2003 @ 11:55:
zijn er programma's die een werkend Excel pagina kunnen converteren naar een werkende flash file?
of een ander bestandsformaat wat ijv. in een browser te openen is?
de sheet moet uiteraardwel al haar celeigenschappen kunnen uitvoeren en bewaren
jawelLoran schreef op 26 October 2003 @ 11:59:
als op de pc waarin het beken moet worden (client internet explorer) excel geinstalleerd staat, opent het excel werkblad zich gewoon in de browser, je kan met excel ook converteren naar webpagina, maar danw erken de formules niet meer
de formules werken dan nog gewoon als je aanvinkt 'pagina interactief maken'
oid (in XP iig)
maar ik kan dan de knoppen en werkbalken later wel weghalen in de webpagina, maar de cellen-assen blijf je zien. m.a.w. A t/m ... en 1 t/m ...
dat ziet er nu niet bepaald mooi uit
dat wist ik nietpaQ schreef op 26 October 2003 @ 12:05:
[...]
jawel
de formules werken dan nog gewoon als je aanvinkt 'pagina interactief maken'
oid (in XP iig)
dan pas je toch gewoon de html source wat aan? ik neem aan dat excel output maakt naar tabellen, en dan kan je gewoon de tr verwijderen met de cijfers en elke eerste td van de tr's, dan haal je de letters wegmaar ik kan dan de knoppen en werkbalken later wel weghalen in de webpagina, maar de cellen-assen blijf je zien. m.a.w. A t/m ... en 1 t/m ...
dat ziet er nu niet bepaald mooi uit
en zelfs daar zijn aanvink vakjes voor zie ik netG33rt schreef op 26 October 2003 @ 12:11:
[...]
dat wist ik niet
[...]
dan pas je toch gewoon de html source wat aan? ik neem aan dat excel output maakt naar tabellen, en dan kan je gewoon de tr verwijderen met de cijfers en elke eerste td van de tr's, dan haal je de letters weg
na
ik stuit direct op een volgend probleem
na lang klussen en bijschaven, heb ik dan eindelijk een werkende sheet in een html pagina
maar ik krijg het formaat van weergave niet aangepast.
office maakt er een vast formaat van, wat ik in geen enkel programma krijg aangepast. Ook in de code kan ik veranderen qua formaat wat ik wil, het blijft hetzelfde
ik stuit direct op een volgend probleem
na lang klussen en bijschaven, heb ik dan eindelijk een werkende sheet in een html pagina
maar ik krijg het formaat van weergave niet aangepast.
office maakt er een vast formaat van, wat ik in geen enkel programma krijg aangepast. Ook in de code kan ik veranderen qua formaat wat ik wil, het blijft hetzelfde
sorry voor de kick 
maar is er echt niemand die een applicatie kent zodat ik een werkende sreadsheet in flash kan maken oid?
ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets niet bestaat... 3 dagen googlen e.d. leveren niets op
maar is er echt niemand die een applicatie kent zodat ik een werkende sreadsheet in flash kan maken oid?
ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets niet bestaat... 3 dagen googlen e.d. leveren niets op
Pagina: 1