Wat wil ik hebben: ik wil een dvdspeler hebben die divx, xvid, mp3, dvd, cd, en natuurlijk mp3 kan afspelen. De dvdspeler moet ook ondertiteling kunnen afspelen. Ik moet er dan ook nog boxen bij hebben, de keuze 4.1 of 5.1. En er moet een tuner bij komen.
Korst samengevat:
- dvd spelers (divx, xvid, dvd, mp3, cd enz)
- boxen (4.1 of 5.1 met mooi geluid)
- tuner
Naar al wat topics te hebben gelezen, vond ik de Philips dvd737 speler wel een
leuk apparaatje. Het enige nadeel is dat er geen tuner opzit. Dus dan moet je er een apparte tuner bijkopen. Geen probleem. Maar welke? Dus toch misschien een andere dvdspeler?
Ik heb ongeveer 400 euro te besteden.
Als dvd-speler dacht ik aan de Philips dvd737 (a-merk) - 150/200 euro
Als boxen dacht ik aan de Logitech Z560 (4.1, is 5.1 nodig?) - 200 euro
Als tuner; geen flauw idee. Liefst ook een Philips.
Misschien zijn er ook nog wel goede andere boxen van rond de 150 euro. De tuner moet er namelijk wel bij. En ik zit nu al bijna aan de 400 euro.
Alvast een vraag over hoe ik de systemen aan elkaar koppel. Ik heb namelijk ook een videorecorder die ik er nog bij moet kunnen gebruiken. Dus dan heb je intotaal: dvdspeler, videorecorder en tuner. Die moeten allemaal via de boxen kunnen worden gespeeld. De videorecorder moet zonder dat ik de stekkers steeds wissel, gewoon kunnen opnemen ism dvdspeler.
Wie heeft goede ideën. Welke boxen moet ik nemen 4.1 en 5.1 en welke boxen? Welke divxspeler (het is eigenlijk niet alleen dvdspeler) en welke tuner moet ik erbij nemen.
Korst samengevat:
- dvd spelers (divx, xvid, dvd, mp3, cd enz)
- boxen (4.1 of 5.1 met mooi geluid)
- tuner
Naar al wat topics te hebben gelezen, vond ik de Philips dvd737 speler wel een
leuk apparaatje. Het enige nadeel is dat er geen tuner opzit. Dus dan moet je er een apparte tuner bijkopen. Geen probleem. Maar welke? Dus toch misschien een andere dvdspeler?
Ik heb ongeveer 400 euro te besteden.
Als dvd-speler dacht ik aan de Philips dvd737 (a-merk) - 150/200 euro
Als boxen dacht ik aan de Logitech Z560 (4.1, is 5.1 nodig?) - 200 euro
Als tuner; geen flauw idee. Liefst ook een Philips.
Misschien zijn er ook nog wel goede andere boxen van rond de 150 euro. De tuner moet er namelijk wel bij. En ik zit nu al bijna aan de 400 euro.
Alvast een vraag over hoe ik de systemen aan elkaar koppel. Ik heb namelijk ook een videorecorder die ik er nog bij moet kunnen gebruiken. Dus dan heb je intotaal: dvdspeler, videorecorder en tuner. Die moeten allemaal via de boxen kunnen worden gespeeld. De videorecorder moet zonder dat ik de stekkers steeds wissel, gewoon kunnen opnemen ism dvdspeler.
Wie heeft goede ideën. Welke boxen moet ik nemen 4.1 en 5.1 en welke boxen? Welke divxspeler (het is eigenlijk niet alleen dvdspeler) en welke tuner moet ik erbij nemen.