Hallo
Ik ben bezig met een prog waarmee je rechtstreeks bestanden kan sturen naar een bepaald ip. Nu begon ik met het doornemen van de filestreams, en ik probeerd wat simpels te maken. Ik heb nu het volgende
Nu verwacht ik als uitvoer de inhoud van een cpp bestand. Het volgende krijg ik als uitvoer:
Grootte van bestand in bytes
File is in buffer gezet
De inhoud van het bestand
Druk op een toets om verder te gaan...
Nu wil ik dat de grootte van het bestand wordt weggelaten, als ik de regel cout<<size<<endl; weghaal krijg ik echter na de uitvoer van buffer een vage regel die nergens op en bij iedere keer compilen is dat iets anders. Meestal is het een soort pad naar de map van MSVC++ of DEV-C++ maar soms is het een deel van de computernaam en soms iets waarvan ik niet weet wat het is. Dit krijg ik nu
in;C:\Dev-Cpp\lib\gcc-lib\mingw3?
en soms krijg ik een regel dat met MSVC++ te maken heeft terwijl ik dat helemaal niet gebruik, gebruik nl Dev-C++. Iemand een idee hoe het komt
edit:
Sorry voor de slechte titel, zie ik nu pas. Kan een mod m veranderen?
Ik ben bezig met een prog waarmee je rechtstreeks bestanden kan sturen naar een bepaald ip. Nu begon ik met het doornemen van de filestreams, en ik probeerd wat simpels te maken. Ik heb nu het volgende
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| #include <iostream> #include <fstream> #include <stdlib.h> using namespace std; const char * filename = "1naleinste.cpp"; int main () { char * buffer; long size; ifstream file (filename, ios::in|ios::ate); size = file.tellg(); cout << size << endl; file.seekg (0, ios::beg); buffer = new char [size]; file.read (buffer, size); file.close(); cout << "File is in buffer gezet\n\n"; cout << buffer << endl << endl; delete[] buffer; system("pause"); return 0; } |
Nu verwacht ik als uitvoer de inhoud van een cpp bestand. Het volgende krijg ik als uitvoer:
Grootte van bestand in bytes
File is in buffer gezet
De inhoud van het bestand
Druk op een toets om verder te gaan...
Nu wil ik dat de grootte van het bestand wordt weggelaten, als ik de regel cout<<size<<endl; weghaal krijg ik echter na de uitvoer van buffer een vage regel die nergens op en bij iedere keer compilen is dat iets anders. Meestal is het een soort pad naar de map van MSVC++ of DEV-C++ maar soms is het een deel van de computernaam en soms iets waarvan ik niet weet wat het is. Dit krijg ik nu
in;C:\Dev-Cpp\lib\gcc-lib\mingw3?
en soms krijg ik een regel dat met MSVC++ te maken heeft terwijl ik dat helemaal niet gebruik, gebruik nl Dev-C++. Iemand een idee hoe het komt
edit:
Sorry voor de slechte titel, zie ik nu pas. Kan een mod m veranderen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 11:54 ]