Het zit als volgt: Er zijn twee PC's waarvan de server XP SP1 draait en de client W2k SP4. Op de XP machine had ik ingesteld dat ie incoming connections moest accepteren en de W2K machine maakte een VPN verbinding over internet naar de XP machine.
So far so good... alles werkte en we konden fijn Age of Empires en Warcraft 3 enzo over internet tegen elkaar spelen over deze VPN connectie.
Nu draait de mijn PC (de server) ook W2K SP4 in plaats van XP en ik heb weer ingesteld dat ie incoming connections moet accepteren. Ik heb gewoon hetzelfde ingesteld als wat ik altijd deed toen er nog XP op stond, maar nu in W2K. Helaas kan de andere computer geen verbinding maken. Er moet een domain name ingevuld worden... maar "workgroup" werkt niet...
Op beide pc's zijn geen firewalls geinstalleerd en de client pc is verder niet veranderd, dus ik denk dat het toch aan de server (mijn pc) ligt.
Any ideas?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec