[XP] Isaas.exe error

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views sinds 30-01-2008

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:01
Ik zat gisteravond nog prima op te werken geen problemen, errrors etc. Zet ik hem vanochtend aan, bam zwartscherm met ene klein errortje in beeld Isaas.exe kon iets niet :(. En toen OK, windows wordt gerestart 8)7. (Ook zo aardig :( ).

Dus heb nu eff nieuwe windows opgezet. Maar ik wil graag weten wat doet isaas.exe, heb al op google en knowledgebase gekeken, maar volgens mij bestaat dat ding niet of zo :?

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-03 13:12

grimson

domeingrommer

Bedoel je niet LSASS.EXE ?
Local Security Authority Subsystem

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk ook dat je LSASS.EXE bedoelt, en hier is best wel wat informatie over te vinden. Isaas.exe lijkt niet te bestaan iig - en als het wel bestond (misschien een trojan, virus?) heb je het vernietigd met je herinstallatie ;)

Ik snap echter niet zo goed wat je met dit topic wilt? Je hebt je PC al ge-herinstalleerd, je hebt geen duidelijke probleemomschrijving, en dus is er helemaal niks meer te vinden van het probleem wat je had ;)

• Termi
elevator schreef op 26 October 2003 @ 11:35:
Ik denk ook dat je LSASS.EXE bedoelt, en hier is best wel wat informatie over te vinden. Isaas.exe lijkt niet te bestaan iig - en als het wel bestond (misschien een trojan, virus?) heb je het vernietigd met je herinstallatie ;)

Ik snap echter niet zo goed wat je met dit topic wilt? Je hebt je PC al ge-herinstalleerd, je hebt geen duidelijke probleemomschrijving, en dus is er helemaal niks meer te vinden van het probleem wat je had ;)
Ik heb die k*t error wel is vaker gehad, dus ik wil nu is wetenwat dat ding doet, en of er meer van die klachten zijn zoals de ik heb :+.

• elevator
  • Niet online

elevator

Denk je zelf ook niet dat nu de error nog hebben, een duidelijke foutomschrijving in plaats van "zwartscherm met ene klein errortje in beeld Isaas.exe kon iets niet :(" en dergelijke het geheel iets gemakkelijker zou maken? ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja.
Ik denk dat je ook wel inziet dat met dergelijke info je topic niet echt van de grond kan komen, toch?

Er zijn tig mogelijkheden waarom je problemen kan krijgen , heeft m.i. weinig zin om die hier allemaal neer te pleuren..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
lsass.exe is geen virus toch (of lees ik ut nou verkeerd :S) want anders heb ik er ook last van :+

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10-2025

Nowhereman

Ygenweis

LSASS.EXE is gewoon onderdeel van Windows en idd geen virus ;)

-Pwn the day-

• Termi
elevator schreef op 26 October 2003 @ 11:44:
Denk je zelf ook niet dat nu de error nog hebben, een duidelijke foutomschrijving in plaats van "zwartscherm met ene klein errortje in beeld Isaas.exe kon iets niet :(" en dergelijke het geheel iets gemakkelijker zou maken? ;)
Dit krijg ik te zien :
> "lsass.exe - system error.
> An invalid parametere was passed to a service or function" En een Ok buton er onder, druk je op ok dan reset de pc zich...

Ik denk zelf ook niet echt dat dit topic mij verder helpt. Aangezien na wat lezen in discussie groups van google. Dat het eigenlijk het probleem niet echt bekend is, bij windows XP.

• elevator
  • Niet online

elevator

En dit probleem heb je nu nog steeds ?

• Termi
elevator schreef op 26 October 2003 @ 13:46:
En dit probleem heb je nu nog steeds ?
Nee, want je hebt weinig keuze. Als je op ok klikt restart ie zich. In veilige modus precies hetzelfde. Het enigste wat je kan doen is formateren. Maar goed nu krijg ik een mooie blauw scherm tijdens opstarten , altijd wat met die windows :(.

• elevator
  • Niet online

elevator

En toch denk ik dat het niet aan Windows ligt in dit geval ;)
Welk BSOD krijg je? Heb je de FAQ hierover al doorgelezen?

• Termi
elevator schreef op 27 oktober 2003 @ 16:09:
En toch denk ik dat het niet aan Windows ligt in dit geval ;)
Welk BSOD krijg je? Heb je de FAQ hierover al doorgelezen?
Sorrie voor het kicken, maar vandaag kreeg ik weer die error. En nee het is geen BSOD. Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen :?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
hardware problemen?
memtest86 runnen maybe,,, en ik zou ook al je andere hardware testen
Lijkt me meer een hardware dan een software probleem,,
of installeer je toevallig een prog voordat je dat doet en dan ineens weer zo'n scherm krijgt?

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

bij mij was het security bestand in de %systemroot%\system32\config directory corrupt geraakt; na veel pogingen was dit mijn oplossing

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Verwijderd

k-oz schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:40:
bij mij was het security bestand in de %systemroot%\system32\config directory corrupt geraakt; na veel pogingen was dit mijn oplossing
Woeii.. beutje laat he? :D

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
topicstarter zal vast al wel een antwoord hebben nu. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog maar eerns goed door. Want oude koeien laten we altijd graag met rust tenzij het nodig is :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.