Video-chat met OS X

Pagina: 1
Acties:

• DJ-Anubis
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
Mijn ouders gaan binnenkort voor een paar jaar naar amerika, waardoor mijn ma graag wil kunnen video-chatten naar ons kippe-landje hier.
Alleen gebruikt ze Mac os 10.2.6 en wij windows xp / linux.

Welk programma kan me moeder gebruiken om te chatten? Ik keek op de apple site en daar staat iChat AV op, maar ik kan niet vinden of je daar bijvoorbeeld ook mee naar een msn 6 kunt chatten... Ze heeft daar nog ultra-snel ISDN waardoor updates downloaden echt een pain in the ass wordt, dus als het geen zin heeft download ik ook niets voor d'r.
Het is AIM compatible zag ik nog wel , maar die heeft toch helemaal geen web-cam functie? :?

"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Met iChat AV gaat dat volgens mij niet werken, tenzij ze een Mac koopt natuurlijk (wat ik van harte aanraad ;)).

Mischien is CuSeeMe iets voor je? Laatste keer dat ik keek was het voor zowel mac als windows beschikbaar.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• DJ-Anubis
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
Met iChat AV gaat dat volgens mij niet werken, tenzij ze een Mac koopt natuurlijk (wat ik van harte aanraad ;)).
;) sja als arme student is dat toch wat lastig. Maar zodra ik de loterij win zal ik er meteen een halen ;)
Mischien is CuSeeMe iets voor je? Laatste keer dat ik keek was het voor zowel mac als windows beschikbaar.
Helaas hebben ze dan hun beleid veranderd:
Operating System:
-Windows 98, Second Edition
-Windows Professional 2000
-Windows Millennium Edition
-Windows XP Professional Edition*
-Windows XP Home Edition*
bron

Ik zag dit nog staan, zou wel mooi zijn natuurlijk :) :
One unconfirmed rumor claims that iChat AV will be coming to Windows PC's at MacWorld San Francisco 2004.
bron

[ Voor 15% gewijzigd door DJ-Anubis op 27-10-2003 13:20 ]

"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "