Toon posts:

Fax Relay met Exchange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!,

Ik vroeg mij even af of het met Exchange ook mogelijk is een gedeeld fax- overzicht te krijgen. Je kan je agenda e.d. delen, maar als je nou een faxmodem op de exchange server installeerd, kan je dan van al je clients de inkomende en uitgaande faxen beheren? En kunnen de clients onderling dan ook de faxen van elkaar bekijken?

Een klant van ons wil graag deze optie, ik heb gezocht naar de specs van Exchange 2003, maar heb daar weinig kunnen vinden. Op google ook al niks en de search van tweakers is na de nieuwe release helemaal dood.

Hoop dat iemand hier een antwoord voor heeft.

Verwijderd

Bedoel je het digitaal verzenden en ontvangen van faxen ?

Dan kun je misschien naar Faxination kijken van Fenestrae.

Link : http://www.fenestrae.com

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... ik zit nu even te zoeken naar Microsoft Shared Fax Service. Hopelijk doet die wat ik wil. Ik moet gewoon van alle werkstation faxen kunnen versturen en ontvangen. Iedere medewerker moet van de andere medewerkers de faxen etc kunnen bekijken.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 16:20:
Hmmm... ik zit nu even te zoeken naar Microsoft Shared Fax Service. Hopelijk doet die wat ik wil. Ik moet gewoon van alle werkstation faxen kunnen versturen en ontvangen. Iedere medewerker moet van de andere medewerkers de faxen etc kunnen bekijken.
das een tamelijk summier pakketje, faxen versturen is geen probleem, ontvangen uiteraard ook niet, alleen er zitten niet de optie's in die jouw zoekt

wat jij zoekt kan met faxmaker (www.gfi.com)

* Zwelgje gebruikt dat pakket ook op het werk namelijk met exchange

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Zo... dat ziet er best wel cool uit inderdaad. Is dat dan ook zo te configureren dat elke medewerker van alle medewerkers de verstuurde faxen kan bekijken? En kunnen ook alle medewerkers alle ontvangen faxen bekijken? Dat kon ik van de homepage nog niet goed afleiden.

Bedankt voor de tip!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 19:17:
[...]

Zo... dat ziet er best wel cool uit inderdaad. Is dat dan ook zo te configureren dat elke medewerker van alle medewerkers de verstuurde faxen kan bekijken? En kunnen ook alle medewerkers alle ontvangen faxen bekijken? Dat kon ik van de homepage nog niet goed afleiden.

Bedankt voor de tip!
de ontvangen faxen laat je gewoon op een public folder binnenkomen en daar zet je dan wat rechten op wie er in mag en wie niet

je kan ook ervoor kiezen om alle verzonden faxen/ingekomen faxen, in een folder op je server te bewaren (als tif files) zodat je deze eenvoudig kan inzien/openen

mooi pakket idd, je kan een trial downloaden om te kijken of het voldoet

ik geef je 1 tip, neem een isdn kaart van eicon diva in je server, deze worden namelijk standaard goed ondersteund door het pakket

A wise man's life is based around fuck you

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik weet niet hoe groot je bedrijf is enzo (budget etc) maar ik kwam laatst een advertentie tegen van www.vidicode.nl.
Geen id of het goed is en of je er wat aan hebt of niet maar ze hebben dus ook een compleet fax systeem voor bedrijven:
Fax Server IP (PDF)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

wij hebben hier gekozen voor faxination (van fenestrae). Een onzettend goed faxpakket met heel veel routering mogelijkheden, verschillende faxnummers etc etc.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips allemaal! We zijn nu eerst de faxmaker van Zwelgje aan het uittesten (trial versie). Te downloaden van (www.gfi.com).
Pagina: 1