Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mod voor me comp..kast ---> vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben dus al een hele tijd van plan om mijn pc te bewerken, en een van de dingen, die ik dus ook wil gaan doen, waar ik nu eindelijk geld voor heb, is me kast bewerken. Nu wil ik aan de zijkant plexiglas, of iig doorzichtighebben, hoeft niet geheel..

Kan je die kasten die je op lanpartys ziet zelf kopen of ergens laten doen? en zo jaar waar???

Als je dat nou zelf moet doen, zijn er dan nog bepaalde dingen waar aan je moet denken?

graag hiervoor een antwoord

becool83

Verwijderd

Mischien kun je beter even eerst rondkijken op het forum voordat je post, bijvoorbeeld in de Faq. Op google zijn ook zat howto's te vinden over hoe je een raam in je kast kan maken. Tegenwoordig zijn er ook veel premodded kasten te kopen, hier zit het raam al in als je hem koopt. Kijk eens in de computerwinkel in de buurt, of op online webshops.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 09:53 ]

Verwijderd

dit is iets wat je zelf wel op de forum kunt vinden door zelf effe te zoeken want dit soort dingen zijn meer dan genoeg behandeld en als je geoon bij de sites van computer zaken zoals mycom en computerland had gekeken had je al kunnen zien dat ze ook leveren wat jij wilt dus dit is echt meer een vraag uit luiheid gesteld om niet zelf te hoeven zoeken vind ik, en als je zelf nou de volgende keer zoekt scheelt het je gewoon veel tijd aangezien de mensen ook eerst moeten reageren dat dat kan af en toe duren

Verwijderd

Voor sommige kasten zijn ook losse zijpanelen te koop met ruitje, in de CME FAQ staat duidelijk beschreven hoe je zelf een window kan maken. Ook zijn er kasten met standaard al een ruitje erin (heb ik ook, de xenon xb, wel leuk kassie en niet duur). :)

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
En dan niet te vergeten je heb kitjes bij een casemodding winkel, waar alles in zit om een raampje er in te maken, zoals de raam zelf en raamrubber om mooi af te maken. En misschien nog wel een aantal dingen.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben helemaal niet lui als het gaat om kijken op sites als mycom en computerland, want daar staat echt nie zo veel op hoor...

en nu jij :P

becool83

Verwijderd

Zie sites als www.xxlcases.nl en dan bij windows zie je een aantal van dingen te staan. Ruitjes om zelf in je case te zetten of hele sidepanels voor bepaalde kasten.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:00

Meneer iCy

swarma

je moet vooral op pc discounts kijken daar word je plat gegooidt met behuizingen met window. Daar heb ik mijn premodded kast ook gekocht (SuperFlower).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)
Frequently Asked Questions CME

De zijkant plexi dat heet een window, je kan tegenwoordig een aardige diversiteit aan 'premodded' kasten kopen, die dus al een window hebben. Hier kan je bijvoorbeeld een ccfl (=neon lampje) aan toevoegen als die niet al bijgeleverd is en dan heb je al wel wat interessants in vergelijking tot standaard saaie computerkasten.
Verder zou ik je willen vragen om voortaan even wat meer research te doen voor je een topic opent, dit is toch wel iets redelijks fundamenteels, wat je echt wel had kunnen oplossen door de FAQ hier te lezen of door bijvoorbeeld met google te zoeken naar casemodding.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.