rasaspi32.dll

Pagina: 1
Acties:

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Topicstarter
Ik ben er niet helemaal uit of dit topic nu hier of in Internet & Telefonie thuis hoort. Dus als hij verkeerd staat mag een mod hem wel verplaatsen :)

Het probleem luidt als volgt:

Ik ben voor een kennis van mij zijn computer aan het installeren, daar hij er geen kaas van gegeten heeft.

Het systeem is een P3 600, 9 gb hd en 64 mb ram geheugen met een Motorola SM56 PCI modem.

Het installeren van het systeem gaat goed, maar als ik zijn internetverbinding in wil stellen, en ik voer de Wizard Internet-verbinding uit, dan krijg ik de volgende foutmelding:

"Kan de bibliotheek voor externe toegang (RASASPI32.dll) niet laden. De volgende fout is opgetreden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."

Nou heb ik hier geen Win98 systeem meer om te kijken of het bestand in de juiste dir staat, maar ik kwam wel het bestand tegen in de system dir van Windows. Dit lijkt me eerlijk gezegd de juiste plek.

Heeft iemand anders dit probleem ook eens gehad, of weet hier een oplossing voor? Ik heb al als string rasaspi32.dll in google ingevoerd, maar kreeg slechts 2 links terug waar ik ook niets wijzer uit werd..

Bij voorbaat dank. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

is het niet rasapi32.dll?

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Topicstarter
Aargh, idd ja, maar dat bestand staat dus gewoon in windows\system..

Edit:
Ik heb ook al een andere rasapi32.dll van het Internet gehaald, ook voor Win98, maar die geeft ook dezelfde fout.

[ Voor 114% gewijzigd door SandsOfArrakis op 26-10-2003 09:26 ]

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Topicstarter
Oke, het probleem is opgelost. Bleek dat Win98 de Client voor Microsoft netwerken niet had geinstalleerd.
De oplossing stond hier: http://www.novatelwireless.com/support/trouble_sage.html

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Staat ie in System en niet toevallig in System32?

Anders probeer het her- installen via dit eens.

edit:
lamazittendan

[ Voor 9% gewijzigd door Boegie op 26-10-2003 09:44 . Reden: Spuit 11 ]