Verwijderd
Verwijderd
Dat heeft mijn grote vriend de Admin dus gedaan. Hij heeft handmatig de service verwijderd en toen schoten de prestatie omhoog, dus helaas.Op dinsdag 05 december 2000 18:03 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Kan je niet aantonen dat het niet door de koe komt? Gewoon vragen of je de ene helft met en de andere zonder koe doet en dat ze dan moeten raden op welke pc's koeien staan.
Gelukkig heb ik nog een groot potentieel in Groningen. "Maakt mij niet uit, graas maar leeg. Ik heb daar niks te maken" aldus de Admin.
Hij kreeg de orders van een hogere macht.
Hopelijk kun je ons straks weer aan met je nieuwe kudde
iig gecondoleerd
Intentionally left blank
Verwijderd
onze naaste concurrent ____PCDealer en zijn kudde
Het noodlot voorziet in dit soort gevallen een vorm van troost maar ondanks dat zult u waarschijnlijk nog moeilijke tijden tegemoet gaan.
Wij als [DPC] Graasland zullen proberen u mentaal te steunen en u op afstand troost te bieden in deze donkere dagen.
Vaarwel geliefde koeien, moge u rusten in vrede.
Bob
Verwijderd
AHUM!Op dinsdag 05 december 2000 18:03 schreef victorb het volgende:
Ik vraag hierbij om 1 minuut stilte ter nagedachtenis aan de 180 koeien die naar de slacht gaan
30 koeien --> 1 minuut..
180 koeien --> 6 minuten..
PC_dealer.. gecondoleerd;(
vind je het goed als ik er dan een paar extra inzet (voor ongeveer 7,5 uur /dag)
het gaat dan om een klein aantal zo'n 214 stuks. Heb vanmiddag dit in het login script geplant start /b \\mainsr01\mclient$\mclient.exe Ben eigenlijk wel benieuwd of het een beetje werkt zo. Helaas geen internet verbinding, dus iedere dag handmatig flusen.. gelukkig heb ik daar ook weer een tooltje voor gemaakt..
De meesten draaien van 08:00 tot 20:00 ongeveer.Op dinsdag 05 december 2000 18:55 schreef DukeBox het volgende:
Draaiden ze 24 uur per dag ?
vind je het goed als ik er dan een paar extra inzet (voor ongeveer 7,5 uur /dag)
het gaat dan om een klein aantal zo'n 214 stuks. Heb vanmiddag dit in het login script geplant start /b \\mainsr01\mclient$\mclient.exe Ben eigenlijk wel benieuwd of het een beetje werkt zo. Helaas geen internet verbinding, dus iedere dag handmatig flusen.. gelukkig heb ik daar ook weer een tooltje voor gemaakt..
Een paar 24 uur
Binnenkort een 15K+ flush ter nagedachtenis aan de koeien en jullie overweldigende steun
Het lijkt wel een f*cking nightmare. eerst 30 koeien op een schooltje en nu 180 !!! koeien
Te erg voor woorden gewoon.
TIP.
Laat ze de koeien op de 180 pcz verwijderen, en zorg er voor dat ze 180 TBz of G4 aanschaffen
Verwijderd
hmmm 210 koeien minder das dus 7 minuten stilte inmiddelsOp dinsdag 05 december 2000 18:37 schreef DaMaster het volgende:
[..]
AHUM!
30 koeien --> 1 minuut..
180 koeien --> 6 minuten..
PC_dealer.. gecondoleerd;(
nog maar niet over het dag verlies van DPC gesproken
*niet slaan* *niet slaan*
ik heb ze nog proberen te overtuigen met de zin van "het is logging software" (weten zij veel), maar goed.. moet dus toch weg
Loont de moeite wel denk ik zo
Kan wel zij enzo, maar als de werknemers (en dus onze klant) er last van heeft, houd het gewoon op.Op dinsdag 05 december 2000 21:07 schreef DSmarty het volgende:
Ik denk dat we er echt een keer goed voor moeten gaan zitten om een echt supergoed document op te stellen die mensen aan hun systeembeheerders kunnen geven.
Blijft overeind dat wij onze pan-europese "vrienden" alleen hoort als er iets mis is en wanneer we iets nodig hebben wij het 10x moeten vragen.
Kun je ook niks aan doen Phantom_, jij bent de gaafste Admin die d'r is.
je moet gewoon de files in een of andere vage dir wegwerken (c:\program files\microsoft hardware\tipc\dnetc\)Op dinsdag 05 december 2000 21:07 schreef DSmarty het volgende:
Ik denk dat we er echt een keer goed voor moeten gaan zitten om een echt supergoed document op te stellen die mensen aan hun systeembeheerders kunnen geven.
en zorgen dat ie ophoudt als task manager wordt gestart..
verder kijkt een sysop ni..
Verwijderd
en in de services zijn ze zichtbaar als "server_2" (er draaide al een "server_1", zodoende
PcDealer: gecondo..;(
ik hoop dat er spoedig vele nieuwe kalfjes geboren mogen worden
Verwijderd
Die ontkende alles en liet zelfs zien d.m.v. de taskmanager dat die clients nergens (meer) op stonden. Gloeihard gelogen dus want elke idioot kan met perf. monitor een continue load zien van 100%. De mazzel!!!, wie niet horen wil, moet maar voelen.
't enige dat ik nog een keer moet proberen is kijken of ik de *.ini kan aanpassen dat de koe een pauze doet als dat proggie loopt én de taskmanager. Kan dat trouwens...2 proggies een pauze van de koe laten triggeren?
Enfin...koetjes moesten eraf
Moge de grote heilige koe deze massa slachting afstraffen met een grotere kudde!
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
als je die in de taskm. ziet dan maakt dat wel sense meestal....
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
idle met 100% cpu load hihi.
da's verdacht.
in combinatie met pause_on..... Taskmon.exe is het ineens een heel ander gezicht (toch?)
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Advanced sheep-counting strategies
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Van god???Op dinsdag 05 december 2000 18:10 schreef PcDealer het volgende:
[..]
Hij kreeg de orders van een hogere macht.
altijd al gedacht dat die een raar gevoel voor humor had.
Muh4h4h4h4h4h4 je haalde me bijna in PC dealer!!
[/sarcasmodus >:)]
Serieus: Zonde man! (
Op vrijdag 08 december 2000 01:11 schreef collin het volgende:
[sarcasmodus >:)]
Muh4h4h4h4h4h4 je haalde me bijna in PC dealer!!jammer van al die koetjes
[/sarcasmodus >:)]
Serieus: Zonde man! ()
Wachten jullie maar, er komt nog een flush aan...