GOD#*(&#*%&(#, moet +/- 180 koeien slachten

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
PC's van een bepaalde afdeling bleken niet naar behoren te werken waardoor zij niet op normale wijze konden werken.

Daarom is mij vriendelijk gevraagd de weide te verkleinen.

Gelukje hierbij: het duur erg lang voordat het is gebeurt en ik ben bezig ergens anders te assimileren.

Grote greetz aan [DPC] Graasland voor de competitie tot nog toe. :'(

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Kan je niet aantonen dat het niet door de koe komt? Gewoon vragen of je de ene helft met en de andere zonder koe doet en dat ze dan moeten raden op welke pc's koeien staan.

Verwijderd

Ik vraag hierbij om 1 minuut stilte ter nagedachtenis aan de 180 koeien die naar de slacht gaan ;(

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Op dinsdag 05 december 2000 18:03 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Kan je niet aantonen dat het niet door de koe komt? Gewoon vragen of je de ene helft met en de andere zonder koe doet en dat ze dan moeten raden op welke pc's koeien staan.
Dat heeft mijn grote vriend de Admin dus gedaan. Hij heeft handmatig de service verwijderd en toen schoten de prestatie omhoog, dus helaas. :(

Gelukkig heb ik nog een groot potentieel in Groningen. "Maakt mij niet uit, graas maar leeg. Ik heb daar niks te maken" aldus de Admin. :D

Hij kreeg de orders van een hogere macht. :r

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Jammer idd van de spannende strijd die zicht ontplooide tussen ons team en jouw kudde :'(
Hopelijk kun je ons straks weer aan met je nieuwe kudde :)
iig gecondoleerd ;(

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik wil gaarne mijn leed en verdriet betuigen aan
onze naaste concurrent ____PCDealer en zijn kudde :'(

Het noodlot voorziet in dit soort gevallen een vorm van troost maar ondanks dat zult u waarschijnlijk nog moeilijke tijden tegemoet gaan.

Wij als [DPC] Graasland zullen proberen u mentaal te steunen en u op afstand troost te bieden in deze donkere dagen.

Vaarwel geliefde koeien, moge u rusten in vrede.

Bob

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 18:03 schreef victorb het volgende:
Ik vraag hierbij om 1 minuut stilte ter nagedachtenis aan de 180 koeien die naar de slacht gaan ;(
AHUM!

30 koeien --> 1 minuut..
180 koeien --> 6 minuten..

PC_dealer.. gecondoleerd;(

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Draaiden ze 24 uur per dag ?
vind je het goed als ik er dan een paar extra inzet (voor ongeveer 7,5 uur /dag)
het gaat dan om een klein aantal zo'n 214 stuks. Heb vanmiddag dit in het login script geplant start /b \\mainsr01\mclient$\mclient.exe Ben eigenlijk wel benieuwd of het een beetje werkt zo. Helaas geen internet verbinding, dus iedere dag handmatig flusen.. gelukkig heb ik daar ook weer een tooltje voor gemaakt..

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Op dinsdag 05 december 2000 18:55 schreef DukeBox het volgende:
Draaiden ze 24 uur per dag ?
vind je het goed als ik er dan een paar extra inzet (voor ongeveer 7,5 uur /dag)
het gaat dan om een klein aantal zo'n 214 stuks. Heb vanmiddag dit in het login script geplant start /b \\mainsr01\mclient$\mclient.exe Ben eigenlijk wel benieuwd of het een beetje werkt zo. Helaas geen internet verbinding, dus iedere dag handmatig flusen.. gelukkig heb ik daar ook weer een tooltje voor gemaakt..
De meesten draaien van 08:00 tot 20:00 ongeveer.
Een paar 24 uur >:) (die is aan het sparen en is geen productie PC)
Binnenkort een 15K+ flush ter nagedachtenis aan de koeien en jullie overweldigende steun :'(

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

Het lijkt wel een f*cking nightmare. eerst 30 koeien op een schooltje en nu 180 !!! koeien :'(

Te erg voor woorden gewoon.

TIP.

Laat ze de koeien op de 180 pcz verwijderen, en zorg er voor dat ze 180 TBz of G4 aanschaffen :P

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb nog een potentieel van 365 grazers. Ik ga in elk geval de .ini zo aanpassen dat ze met de Taskmanager niet zien dat er wat draaid >:)

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 18:37 schreef DaMaster het volgende:

[..]
AHUM!

30 koeien --> 1 minuut..
180 koeien --> 6 minuten..

PC_dealer.. gecondoleerd;(
hmmm 210 koeien minder das dus 7 minuten stilte inmiddels :(
nog maar niet over het dag verlies van DPC gesproken

• Mior
  • Laatst online: 11:38
.. sorry ik kan der nix aan doen.. moet van de big boss..

*niet slaan* *niet slaan*

ik heb ze nog proberen te overtuigen met de zin van "het is logging software" (weten zij veel), maar goed.. moet dus toch weg :(

• DSmarty
  • Niet online
Ik denk dat we er echt een keer goed voor moeten gaan zitten om een echt supergoed document op te stellen die mensen aan hun systeembeheerders kunnen geven.

Loont de moeite wel denk ik zo }:O

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Op dinsdag 05 december 2000 21:07 schreef DSmarty het volgende:
Ik denk dat we er echt een keer goed voor moeten gaan zitten om een echt supergoed document op te stellen die mensen aan hun systeembeheerders kunnen geven.

Kan wel zij enzo, maar als de werknemers (en dus onze klant) er last van heeft, houd het gewoon op.
Blijft overeind dat wij onze pan-europese "vrienden" alleen hoort als er iets mis is en wanneer we iets nodig hebben wij het 10x moeten vragen.

Kun je ook niks aan doen Phantom_, jij bent de gaafste Admin die d'r is. :z

• Mior
:7

tnx

• Mior
Op dinsdag 05 december 2000 21:07 schreef DSmarty het volgende:

je moet gewoon de files in een of andere vage dir wegwerken (c:\program files\microsoft hardware\tipc\dnetc\)
en zorgen dat ie ophoudt als task manager wordt gestart..

verder kijkt een sysop ni..

• DSmarty
  • Niet online
Mijn koe heet: DLLoader ;)

Verwijderd

De mijne heten check_1/2/3/etc
en in de services zijn ze zichtbaar als "server_2" (er draaide al een "server_1", zodoende :+)

PcDealer: gecondo..;(
ik hoop dat er spoedig vele nieuwe kalfjes geboren mogen worden

Verwijderd

Ken een gozer die ontslagen is om deze geintjes.

Die ontkende alles en liet zelfs zien d.m.v. de taskmanager dat die clients nergens (meer) op stonden. Gloeihard gelogen dus want elke idioot kan met perf. monitor een continue load zien van 100%. De mazzel!!!, wie niet horen wil, moet maar voelen.

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik ken het gevoel :'( Ik had hier ook een aantal koetjes draaien, maar bij 1 bepaald programma werkte de zoekfunctie niet meer naar behoren. Toen gingen ze eens kijken en kwamen ze erachter dat de service SNMP40 op 100% stond. Je raadt het al...SNMP40 was mijn hernoemde koetje.

't enige dat ik nog een keer moet proberen is kijken of ik de *.ini kan aanpassen dat de koe een pauze doet als dat proggie loopt én de taskmanager. Kan dat trouwens...2 proggies een pauze van de koe laten triggeren?

Enfin...koetjes moesten eraf :'( maar gelukkieg heb ik nog een weide in 't gebouw grazen ;)

specs | 3360wP met SE3000

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
gecondoleerd..

Moge de grote heilige koe deze massa slachting afstraffen met een grotere kudde!

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ik vind de beste naam nog steeds Idle.exe

als je die in de taskm. ziet dan maakt dat wel sense meestal....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Hehe , nouja een sysopt die niet helemaal op je achterhoofd gevallen is zal toch snel zien dat een proggie als idle.exe niet echt bekend voorkomt.

idle met 100% cpu load hihi.
da's verdacht. :)

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ola,

in combinatie met pause_on..... Taskmon.exe is het ineens een heel ander gezicht (toch?) >:)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
:'(RiP:'(

Advanced sheep-counting strategies

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

*zucht*

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 18:10 schreef PcDealer het volgende:

[..]

Hij kreeg de orders van een hogere macht. :r
Van god???
altijd al gedacht dat die een raar gevoel voor humor had.

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

[sarcasmodus >:)]
Muh4h4h4h4h4h4 je haalde me bijna in PC dealer!! >:) jammer van al die koetjes >:)
[/sarcasmodus >:)]

Serieus: Zonde man! ( *D )

Mijn iRacing profiel

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Op vrijdag 08 december 2000 01:11 schreef collin het volgende:
[sarcasmodus >:)]
Muh4h4h4h4h4h4 je haalde me bijna in PC dealer!! >:) jammer van al die koetjes >:)
[/sarcasmodus >:)]

Serieus: Zonde man! ( *D )
:(

Wachten jullie maar, er komt nog een flush aan... :'(

Pagina: 1