Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[suggestie] feature request

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag in een volgende versie van React een optie zien dat je in 'myreact' ook statistiekjes kunt zien _waar_ je de posts hebt gedaan. Nu zie je alleen een totaal overzichtje met het (totaal) aantal posts, maar ik zou tof vinden als je straks ook kunt zien hoeveel je er in totaal per categorie gemaakt hebt (zoals SG,SPV,NOS etc). Dan weet je ook direct met wat voor ander "soort" users je te maken hebt bij reacties...En nee, ik ga niet met de hand mijn posthistorie nalopen :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 01:42 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoiets bestaat al, maar dan in de Admin (voor de Moderators). Ik kan je vertellen dat zoiets enorm belastend is voor de databaseservers. Ook al wordt het momenteel zeer zelden gebruikt, je krijgt steeds time-outs wanneer je zo'n request doet bij diegenen met méér dan rond de 5.000 posts. Het lijkt me sterk dat zoiets belastends in de toekomst in de MyReact beschikbaar wordt :)

Overigens hoort dit topic imo eerder in React Bugs en Featurerequests, maar dat laat ik wel aan een LA dokter over ..

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 26-10-2003 01:46 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

BalusC schreef op 26 oktober 2003 @ 01:45:
Overigens hoort dit topic imo eerder in React Bugs en Featurerequests, maar dat laat ik wel aan een LA dokter over ..
O-)

Professionele website nodig?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 16:42

chem

Reist de wereld rond

Dat is helaas te zwaar. myReact kan wel al laten zien in welk forum iemand het meest heeft gepost; maar zelfs dat levert hier teveel load op.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.