SONY reclame erg vervelend

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 09:11
Ik vind de SONY reclame erg vervelend zoals die uitklapt over mijn halve scherm. Als er dan nog een cookie aan vastzat zodat het maar een keer gebeurt.. nee elke keer als ik op T kom. :(

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Tja , daar is maar 1 oplossing voor: betalen voor T.Net... Als je niet wilt betalen op die manier zul je toch echt indirect moeten betalen voor je toegang aan deze overigens geweldige site... Ik kan er wel mee leven , aangezien ik er ook veel voor terug krijg....

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
sjeez idd wat een rotding... zodra ik de frontpage open kan ik niet eens meer me computer gebruiken... et is maar een zwak p1 dingetje waarmee ik zit en die banner vreet 100% en trekt me hele systeem dicht... lang leven alt+f4...

et lijkt me niet de bedoeling dat zo'n banner het surfen op frontpage totaal onmogelijk maakt :| btw, Opera6.06 en win2k Pro op 80MB RAM

Edit1:
ik ga flash er gewoon weer uit slopen... dan maar niet meer alle sites kijken :| ik word gek van die flash banners die gewoon me totale CPU wegvreten :|

Edit2:
Flash eruitgesloopt en ja hoor, frontpage is weer leesbaar... valt me alleen wel op dat ik nergens die gigantische grijze "Click" button ziet die je altijd krijgt als je een pluging niet hebt...

[ Voor 37% gewijzigd door Fludizz op 26-10-2003 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 09:11
Het gaat mij meer om de ruimte die het inneemt waardoor ik een groot deel van de tekst niet meer kan lezen :(

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De banner die je ziet is een screenad, en die staan wij - in uitzonderlijke gevallen - toe.
Zie hiervoor dus de sticky over Advertenties in dit subforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:12

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb hem nog niet gezien, misschien dat iemand weet of ie elke keer terug komt of dat je hem eigenlijk maar 1x hoort te zien...

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 17:36
ik heb em nu al minstens 10x gezien, maar heb er niet heel veel last van, hij gaat snel weer weg :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hij was wel irritant maar zolang dit soort grappen niet te vaak gebeuren valt het wel mee.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
Nu vraag ik nogmaals, is het de bedoeling dat een banner de website compleet onwerkbaar maakt wegens de CPU load die die vereist? ik kan de frontpage niet bekijken als ik flash aanheb omdat me computer het gewoon NIET aankan om een of andere reden...

of is dat een offer dat maar gemaakt moet worden? Ik vind het wel best, dan zonder flash... dan heb je namelijk 50% van de banners geelimineerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Fludizz schreef op 26 October 2003 @ 12:58:
Nu vraag ik nogmaals, is het de bedoeling dat een banner de website compleet onwerkbaar maakt wegens de CPU load die die vereist? ik kan de frontpage niet bekijken als ik flash aanheb omdat me computer het gewoon NIET aankan om een of andere reden...
Tegenvraag: zijn er flash-applicaties die je wel fatsoenlijk kan bekijken, zonder dat je systeem dichtslibt?

Die 80MB wijzen niet echt op een overschot aan megaherzen ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020

of is dat een offer dat maar gemaakt moet worden? Ik vind het wel best, dan zonder flash... dan heb je namelijk 50% van de banners geelimineerd...
Dat is niet de bedoeling. Het lijkt me niet dat we mensen heel bewust op de kast willen jagen door ze een banner voor te schotelen die simpelweg 60 of 70% van je cpu wegvreet. Het probleem is echter dat wij zelf de banners niet maken, en dat de problemen niet bij iedereen voorkomen. Als uiteindelijk maar een heel klein percentage van de bezoekers vergelijkbare problemen heeft is het niet realistisch om te zeggen dat we dan een dergelijke add maar niet plaatsen.

Probleem lijkt me echter ook dat het ook voor het bedrijf dat de advertenties aanlevert onmogelijk met alle mogelijke configuraties kan testen, alhoewel ik wel denk dat ze proberen zo veel mogelijk tests te doen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22

Nou, als iedereen dat doet, dan moeten we binnenkort ook maar 50% van de medewerkers ontslaan en de content verminderen met 50%. Of een heffing van iedereen vragen om de boel op niveau te houden.

Nogmaals, die banners zijn inderdaad 'aanwezig', maar de financiële pleister op den wonde is wel dat je nu de frontpage en forum voor niks kan gebruiken. Het is het een of het ander.

[ Voor 40% gewijzigd door zeef op 26-10-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Sorry hoor, maar op zo'n oude computer met een modern OS als Win2k is T.net vast niet het enige waar je performanceproblemen mee hebt. Deze discussie gaat toch nergens op uitlopen, gebruik maar fijn de PDA-versie als je op een Nintendo, zakhorloge of 286 wil T.netten.

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter Tinus op 26-10-2003 13:28 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.