Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Raku
et lijkt me niet de bedoeling dat zo'n banner het surfen op frontpage totaal onmogelijk maakt
Edit1:
ik ga flash er gewoon weer uit slopen... dan maar niet meer alle sites kijken
Edit2:
Flash eruitgesloopt en ja hoor, frontpage is weer leesbaar... valt me alleen wel op dat ik nergens die gigantische grijze "Click" button ziet die je altijd krijgt als je een pluging niet hebt...
[ Voor 37% gewijzigd door Fludizz op 26-10-2003 01:51 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Zie hiervoor dus de sticky over Advertenties in dit subforum.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
of is dat een offer dat maar gemaakt moet worden? Ik vind het wel best, dan zonder flash... dan heb je namelijk 50% van de banners geelimineerd...
Tegenvraag: zijn er flash-applicaties die je wel fatsoenlijk kan bekijken, zonder dat je systeem dichtslibt?Fludizz schreef op 26 October 2003 @ 12:58:
Nu vraag ik nogmaals, is het de bedoeling dat een banner de website compleet onwerkbaar maakt wegens de CPU load die die vereist? ik kan de frontpage niet bekijken als ik flash aanheb omdat me computer het gewoon NIET aankan om een of andere reden...
Die 80MB wijzen niet echt op een overschot aan megaherzen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dat is niet de bedoeling. Het lijkt me niet dat we mensen heel bewust op de kast willen jagen door ze een banner voor te schotelen die simpelweg 60 of 70% van je cpu wegvreet. Het probleem is echter dat wij zelf de banners niet maken, en dat de problemen niet bij iedereen voorkomen. Als uiteindelijk maar een heel klein percentage van de bezoekers vergelijkbare problemen heeft is het niet realistisch om te zeggen dat we dan een dergelijke add maar niet plaatsen.Fludizz schreef op 26 October 2003 @ 12:58:
Nu vraag ik nogmaals, is het de bedoeling dat een banner de website compleet onwerkbaar maakt wegens de CPU load die die vereist? ik kan de frontpage niet bekijken als ik flash aanheb omdat me computer het gewoon NIET aankan om een of andere reden...
of is dat een offer dat maar gemaakt moet worden? Ik vind het wel best, dan zonder flash... dan heb je namelijk 50% van de banners geelimineerd...
Probleem lijkt me echter ook dat het ook voor het bedrijf dat de advertenties aanlevert onmogelijk met alle mogelijke configuraties kan testen, alhoewel ik wel denk dat ze proberen zo veel mogelijk tests te doen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nou, als iedereen dat doet, dan moeten we binnenkort ook maar 50% van de medewerkers ontslaan en de content verminderen met 50%. Of een heffing van iedereen vragen om de boel op niveau te houden.Fludizz schreef op 26 October 2003 @ 12:58:
Nogmaals, die banners zijn inderdaad 'aanwezig', maar de financiële pleister op den wonde is wel dat je nu de frontpage en forum voor niks kan gebruiken. Het is het een of het ander.
[ Voor 40% gewijzigd door zeef op 26-10-2003 13:09 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Wouter Tinus op 26-10-2003 13:28 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Dit topic is gesloten.