[BSPlayer] Uitlijnen ondertitels

Pagina: 1
Acties:

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:52
Regelmatig heb ik dat ondertitels niet in het midden van het scherm geplaatst worden maar meer naar rechts. Nou ben ik opzoek naar een manier om de ondertitels links uit te lijnen.

Met BSPlayer zelf kun je dat niet regelen, alleen de font en de verticale positie.
Nu maak ik ook gebruik van ffdShow. Daar kun je iets meer aan de ondertitels instellen. Waaronder ook de horizontale positie. Wanneer ik die op 0 zet (uiterst links) dan staat een 2 regelige ondertitel als volgt:
code:
1
2
Bla bla bla bla bla bla,
bla bla bla bla
In principe goed, maar toch te dicht bij de rand. Ik wil het dus in zijn geheel iets naar recht.
Wanneer ik de horizontale positie verhoog, wordt eerst de korste regel gecentreerd met de langste en daarna pas worden beide regels naar recht verschoven:
code:
1
2
Bla bla bla bla bla bla,
    bla bla bla bla
code:
1
2
       Bla bla bla bla bla bla,
           bla bla bla bla
Met andere worden: meerdere regels ondertitels kunnen niet anders uitgelijnd worden dan centraal of helemaal tegen de rand van het scherm. Of zie ik nog iets over het hoofd?

Ik moet trouwens wel toegeven dat dit onder het kopje, klein leed valt, des-al-niet-te-min stoort het mij wel

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:52
small kick
Niemand die iets hierover weet?

Verwijderd

he tim ja ik heb het probleem ook gehad vorige week hd ik het ook bij maar zowat all films die ik heb k heb ook van alles geprobeerd maar wanneer ik dus de sub bij bs player bij optie dan naar ondertitels naar subtitle en dan nr select dus ik denk ff naar het midden plaatsen blijft de film hange ik heb wat programmaatjes geinstalleerd maar ik heb er nu ineens geen last meer van ik hd all die proggies verwijderd onder ander ook fft show maja ik vraag me ook af waar nou eig precies het probleem ligt wist ik het maar

groeties ralphie :?