[CS]Server vind hij niet

Pagina: 1
Acties:

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 14:39
Ik heb sins een tijdje een Dual-Celly die als CS servertje zou moeten draaien. Maar ik heb een probleem |:(

Ik heb HL geinstalleerd, toen de update naar 1.1.1.0 en vervolgens CS 1.5 geinstalleerd. Adminmod ook helemaal geconfigureerd (volgensmij goed). En de server gestart (LAN). Toen ik er met de andere PC wou joinen vond hij geen server. Maar als ik het ip handmatig invul kan ik wel gewoon de server vinden, maar als ik mijn lijst refresh staat hij er niet bij.

Mijn vraag is nu: Hoe zorg ik dat hij wel automatisch word gevonden?

Specs:
- Dual Celly 366 @ 550
- Abit BP6
- 384 Mb Geheugen
- Matrox G400

- Windows XP

[ Voor 6% gewijzigd door Criminelis op 26-10-2003 00:24 ]

Verwijderd

M3ga_Man schreef op 26 oktober 2003 @ 00:23:
Ik heb sins een tijdje een Dual-Celly die als CS servertje zou moeten draaien. Maar ik heb een probleem |:(

Ik heb HL geinstalleerd, toen de update naar 1.1.1.0 en vervolgens CS 1.5 geinstalleerd. Adminmod ook helemaal geconfigureerd (volgensmij goed). En de server gestart (LAN). Toen ik er met de andere PC wou joinen vond hij geen server. Maar als ik het ip handmatig invul kan ik wel gewoon de server vinden, maar als ik mijn lijst refresh staat hij er niet bij.

Mijn vraag is nu: Hoe zorg ik dat hij wel automatisch word gevonden?

Specs:
- Dual Celly 366 @ 550
- Abit BP6
- 384 Mb Geheugen
- Matrox G400

- Windows XP
Wat denk je van Port forwarden? Via de search kan je er genoeg over vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:04:
[...]

Wat denk je van Port forwarden? Via de search kan je er genoeg over vinden.
inderdaad, je moet even poort 27015 forwarden naar je lokale ip.. should do the trick :)

Verwijderd

hij heeft het over een lan server, dus er hoeft niets naar "buiten". ik zou hlsw proberen, die ziet bijna alles. ook zou je IPX protocol kunnen installeren (standaard protocol waar half-life mee werkt).

Verwijderd

Waarom op ipx draaien als je dat op tcp kunt :?
probeer het anders zo ff te starten : hlds.exe -game cstrike -port 27015 -noipx

Desnoods kun je ook nog +ip zet.lokale.ipadres.hier proberen :)