Mijn computer piept als ik met mijn muis beweeg, al vanalles geprobeerd: andere muis, pc-speaker uitschakelen helpt niet, vanalle programma's uit en aangezet, niets helpt, heeft iemand dit ook al gehad en een oplossing gevonden?
Hoe hoog is de load op je PC 
Bij mij moet hij het zo druk hebben dat hij er echt niks meer bij kan hebben --> piepen
Bij mij moet hij het zo druk hebben dat hij er echt niks meer bij kan hebben --> piepen
is het een echte muis

komt het uit de boxen?
heb je het alleen in windows?
komt het uit de boxen?
heb je het alleen in windows?
Wat voor hardware gebruik je met welke drivers, welke muis gebruik je en wat voor OS staat op je computer? Heb je eens de nieuwste drivers geprobeert?
de load is rond de 5%
tis een tybotech optische muis, maar met een andere muis piept hij ook
geluid komt uit de pc speaker
hardware: MSI k7t turbo2 met amd xp1600+, radeon 7000 series videokaart met windows xp sp1, laatste nieuwe bios en laatste drivers van alles: via 4in1, ati laatste drivers...
nu piept hij ook zonder dat ik de muis beweeg en sneller, vaker en langer?
tis een tybotech optische muis, maar met een andere muis piept hij ook
geluid komt uit de pc speaker
hardware: MSI k7t turbo2 met amd xp1600+, radeon 7000 series videokaart met windows xp sp1, laatste nieuwe bios en laatste drivers van alles: via 4in1, ati laatste drivers...
nu piept hij ook zonder dat ik de muis beweeg en sneller, vaker en langer?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 00:05 ]
ik heb nu een usb-muis gekocht en nu ben ik eindelijk van het piepen verlost, PS2-poort zal wel defect zijn geweest zeker?
Dat kan, ik heb het nog weleens gezien op een P1 166 (is alweer een tijdje terug). De piep die van de pc speaker kwam was welliswaar erg zacht maar wel irritant. Het was echt hardwarematig en het kwam niet door de muis, waarschijnlijk was de PS/2-poort niet helemaal tof meer maar daar zul je niet zo snel achter komen.
Verwijderd
ik heb dat meerdere keren gehad vroeger , pc piept als ik de muis bewoog ( 5 peeps per seconde of meer )
na een reboot was dit opgelost
na een reboot was dit opgelost
- GrimaceODespair
- Registratie: December 2002
- Laatst online: 20-05 15:42
eens een tettenman, altijd ...
Dat heb ik thuis als ik met de muis de scrollbalken van een venster beweeg. Lijkt het meest op een storing tussen hardware-componenten. Alleen nog niet gekeken of het geluid uit de pc-speaker of (God/Allah/Jahweh behoede het) andere componenten komt
Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be
Pagina: 1