Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Waarom zou je die rechtstreeks willen benaderen?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
zo ingesteld in de apache file denk ik. Zo kan je namelijk ook niet kijken hoe de templates eruit zien 
In de FAQ staat een overzicht van de smilies
In de FAQ staat een overzicht van de smilies
[rml]curry684 in "[ Smilies]Vraagje mbt. beschikbaar stelle"[/rml]
hier heb je een volledig overzicht
hier heb je een volledig overzicht
Om de smilies te gebruiken hoef je toch alleen maar de codes in te tikken bij een quick-reply of als je ze niet kent bij bekijk bericht
ARME AOW’er
Verwijderd
[rml]curry684 in "[ Smilies]Vraagje mbt. beschikbaar stelle"[/rml] is het hele overzicht 
edit:
Erkens

Erkens
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 23:05 ]
waarom kan....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Je niet gewoon een normale titel maken? Een titel is er om duidelijk te zijn, niet om aandacht mee te trekken. Nou is het op Fok ultra hip om zo'n titel te maken, probeer het hier gewoon duidelijk te doen, ok? 
[Smileys] Waarom is ... >> Waarom is de smiley dir op tweakers.net forbidden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
leg eens uit? de smilies staan gewoon onder het 'post reply' tekstvak hoor, waarom zou je ze willen toevoegen met image tags?BYM schreef op 25 October 2003 @ 23:01:
puur om op dit forum te gebruken ......
Hidden smileys, zoals de sint-ersmileyG33rt schreef op 25 October 2003 @ 23:28:
[...]
leg eens uit? de smilies staan gewoon onder het 'post reply' tekstvak hoor, waarom zou je ze willen toevoegen met image tags?
Alle open dirs zijn standaard op die manier afgeschermd.BYM schreef op 25 oktober 2003 @ 23:01:
De volgende link "forbidden" : http://gathering.tweakers.net/global/smileys/
Ik zie het nut niet?Ik bedoel, voor forumgebruikers is het toch hardstikke handig als we die rechtstreeks kunnen benaderen , en dan nog niet eens om door te linken maar puur om op dit forum te gebruken ......
Want dan kunnen we nooit, als wij dat willen, de smiley-dir verplaatsen (omdat iedereen zo nodig de rechtstreekse links moest gebruiken die op dat moment golden).
Sintersmiley heeft ook een teken gewoon, zie dus (3e keer) die tabel bij [rml]curry684 in "[ Smilies]Vraagje mbt. beschikbaar stelle"[/rml]

Pagina: 1