Toon posts:

Cd beschadigd.. Hoe Zip terug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik heb een zip file gedeeld over 2 cd's... De ene cd ... is beschadigd.. Er zitten een aantal kleine putjes van 1 mm op...

Ik wil heel graag toch de gegevens binnenhalen.. Is het nog mogelijk?

Ik las een keer iets over pasta oid?

Bedankt

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 22:54:
Hoi.,

Ik heb een zip file gedeeld over 2 cd's... De ene cd ... is beschadigd.. Er zitten een aantal kleine putjes van 1 mm op...

Bedankt
Ja, je zou je CDtje kunnen polijsten met een beetje tandpasta. Maar of dat echt verstandig is durf ik niet te zeggen...

omniscale.nl

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-03 16:12

Swerfer

Hmm...

Kijk eens bij iemand anders. Soms helpt een andere cd speler nog wel eens. De 1 leest nou eenmaal net iets beter als de andere.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 22:54:
Hoi.,

Bedankt
Je hebt van die speciale apparaatjes die een klein laagje van je cd afschuren, waardoor ze soms weer werken. Alleen, die "kleine" putjes van jou... 1mm is best groot als je het hebt over een cd, dus ik ben bang dat er niet veel aan te doen is.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het al, pruttel, LIFETEC cd's van de aldi, het zit aan de bovenkant, het folie laat los zeg maar... pruttel!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Simpel (toch ?). Plak er een sticker/label op. Je hebt kans dat die sticker in je cd-rom ook de rest van de toplaag loshaalt (en dan misschien een defecte CD-rom door alle losvliegende stukken), maar als die sticker voldoende is om de CD toch te
kunnen uitlezen .. dan ben je d'r.

[ Voor 10% gewijzigd door Brothar op 25-10-2003 23:15 ]

eagle

Pagina: 1