ok, alereerst sorry voor het openen van dit topic, mijn pc is stuk en ik draai nu een bootable linux,op de een-of-andere manier doet de search het ook niet
, ik heb dus alles al geprobeerd om windows te instaleren, dat werkt dus NIET, maar das een ander verhaal. ik ben op zoek naar msn of een programma dat msn naabootst in linux zodat ik kan comuniceren met de mensen die ik in mijn lijst heb staan (zodat die me kunnen helpen met mijn probleem...). op google is er wel wat te vinden, maar zodra er dan een download word aangeboden is het een dode url of is de file reeds weg gehaald....
http://www.google.nl/sear...&oe=UTF-8&q=msn+linux&lr=
eerste resultaat ffs!
edit:
is het niet beter om hier je probleem te verhelpen?
eerste resultaat ffs!
edit:
is het niet beter om hier je probleem te verhelpen?
[ Voor 31% gewijzigd door GlowMouse op 25-10-2003 22:00 ]
Kijk eens in de NOS FAQ. Daar staat alternatieven voor msn messenger. GAIM heeft zelf mn voorkeur, en zit geloof ik ook in Knoppix 
Bij FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 28/09/2003 dus
Bij FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 28/09/2003 dus
[ Voor 25% gewijzigd door G33rt op 25-10-2003 22:00 ]
Zie de reacties van GlowMouse en G33rt.
Op Gathering of Tweakers zien we graag dat je voordat je een topic opent eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord op je vraag. Dit staat in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-got
Als je er dan niet uit komt en je dus een topic opent dien je in je openingspost te vermelden wat je zelf al geprobeerd hebt om je topic op te lossen. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
Op Gathering of Tweakers zien we graag dat je voordat je een topic opent eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord op je vraag. Dit staat in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-got
Als je er dan niet uit komt en je dus een topic opent dien je in je openingspost te vermelden wat je zelf al geprobeerd hebt om je topic op te lossen. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
[ Voor 4% gewijzigd door SH007 op 25-10-2003 22:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()