Toon posts:

problemen met philips 1600 series

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit hier met een probleem voor mijn philips 1600 series brander (1610rwa dacht ik).

Als ik een cd wil branden, dan begint hij zoals het moet, met cache files enzo. Dit doet hij allemaal maar zodra dat rode lampje gaat branden van de brander, dan blijft hij op 5% (2 of 3% bij audio) hangen. Het lijkt er op als of er een probleem is met de buffer. Een gast die ik ken die zei dat het iets te maken had met die buffer inderdaad, en had het erover dat je een reg hack moest doen ofzo kan dat, weet iemand dat hier en zo ja hoe moet dat?

Had ik nog een vraagje is dit een bekend probleem en zo ja hoe hebben jullie dat opgelost?

groetjes

becool

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 26-10-2003 00:38 . Reden: blaat ]

Verwijderd

bedoel je met een reg hack eentje voor je brander ? want ik ken wel de reg hack voor nero burning rom waarmee je de buffer hoger in kan stellen als 80 mb.......

1e edit:
maar ik denk niet dat je die bedoelt omdat die 80 mb wel genoeg moet zijn :z

2e edit:
wat je ook kan proberen is om nieuwe firmware erop te zetten.. heb je dit probleem eerder gehad ? ( net nieuwe hardware / software geinstalleerd ? )

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 23:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
uhmmz nou ja ik bedoelde die reg hack voor nero ja, en die firmware is nergens te vinden eigenlijk...tenzij jij ze weet te vinden, ik ben nu bezig met een oudere versie van nero te downloaden, waarbij die deze problemen niet gaf...

dus iemand die een oplossing heeft verder>

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Iedereen wordt hier gelijk behandeld, aandachttrekkerij is uit den boze.

Ik laat het bij een titelfix en deze ene waarschuwing.