Toon posts:

amd duron temps

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een amd duron 1200 mhz net vanaf mijn oude moederbord overgezet op mijn nieuwe.Ik heb niks met de koelpasta gedaan en die gewoon laten zitten.
nu is mijn processor zonder inspanning zo'n 46 graden warm is, is dit een goede temperatuur? Ik wil ook gaan overklokken maar denken jullie dat ik met standaard deze temp nog wel een beetje verder kom?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 21:05:
hallo,

ik heb een amd duron 1200 mhz net vanaf mijn oude moederbord overgezet op mijn nieuwe.Ik heb niks met de koelpasta gedaan en die gewoon laten zitten.
nu is mijn processor zonder inspanning zo'n 46 graden warm is, is dit een goede temperatuur? Ik wil ook gaan overklokken maar denken jullie dat ik met standaard deze temp nog wel een beetje verder kom?
Die ouwe cores kunnen wel wat hebben hoor (60 graden = no problemo!). Dit had je ook in wat oudere topics kunnen terug vinden (nou weet ik alleen niet of die search nou al lekker werkt)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Niets mis mee. Probeer hem < 70 te houden
edit:
Ik moet sneller leren typen
offtopic:
of minder typen :+

[ Voor 60% gewijzigd door Glashelder op 25-10-2003 21:15 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2025
Dit is een beetje een zoekvraag, maar goed, toch even een antwoord:

Voor een Amd Duron is dit een prima temperatuur, je kan er vanuitgaan dat als de stressed temperatuur niet boven de 65 granden uitkomt je weinig problemen kunt verwachten. De temperatuur waarbij deze amd doorbrand is ongeveer bij 90 graden, maar dan is je pc allang vastgelopen. Zolang je geen instabiliteit hebt zou ik me weinig zorgen maken.

edit:
Ik moet sneller leren typen

[ Voor 6% gewijzigd door scenic20 op 25-10-2003 21:11 . Reden: edit toegevoegd ]

Somewhere in Europe...

Verwijderd

Topicstarter
thx, ik ga nu even proberen te stressen en kijken hoe warm hij dan wordt

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51
Wat de search button betreft ben je schijnbaar nog niet warm genoeg :+ (kijk bovenaan de pagina, warmer, warmer, heet)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

..... en ja, die is down :P

Dus als je op het forum wilt zoeken moet je even met Google zoeken en dan site:gathering.tweakers.net erachter plakken, bijvoorbeeld [google=temperatuur duron overclocken site:gathering.tweakers.net]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.