Toon posts:

wlan + wireless marmitek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht maar kon niks vinden.

Het zit zo, ik heb een marmitek singaal doorgeef dingetje (draadloos wel te verstaan) :P . Voor composite en audio.

Heb namelijk ook een vigor wlan router. Gaat niet echt samen mbt de singaal overdracht. Ik heb namelijk alle mogelijke frequenties geprobeert en het mocht allemaal niet baten.

Wie oh wie heeft de zelfde problemen gehad en het ei van columbus gevonden.

vertel het mij maar.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Uhm dit is vrij logisch .. zitten in zelfde frequenties .. en die marmitek gebruikt een heel breed gedeelte :-) Dit soort zelfs al als je een magnetron aanzet namelijk ;-)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad. ze zitten allebei op die 2ghz band....... zal ik nou echt me router uit moeten schakelen als ik een video\audio overdracht wil doen. Nee toch er meot toch iets anders zijn?

Verwijderd

Jah, 5GHz WLAN apperatuur kopen. :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ach het moet wel leuk blijven natuurlijk..........

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Je wilt weten wat er tegen te doen is.
Radio golven gaan niet door kleine ronde gaatjes, kijk naar de deur van je magnetron.
Koop ergens bij een metaal boer een stuk gaas met fijne ronde gaatjes.
Plaats beide aparaten een eind uit elkaar (ga er al van uit dat dat zo is) plaats de metalen plaat met ronde gaatjes ertussen. Dit zal een hoop schelen, of het voldoende is......
Ik heb op het werk een keer een gelijkwaardig iets gedaan maar daar werd een kooi om het toestel heen gezet, in jou geval kan dit niet omdat je dan geen draadloos meer hebt :P

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha wat ben ik dan toch vinding rijk. Heb het al geprobeerd met aluminium folie. Het werd wat beter maar niet optimaal.

ik vraag me af of ik echt niks over het hoofd zie met de frequenties.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Je ziet niks over het hoofd, het zit idd allemaal op 2.4 en ik vraag me af tot in hoeverre dat goed zal gaan, zowel technisch als gezondheidskundig..maar dat terzijde.

Misschien proberen door het geheel (vooral je marmitek) af te schermen en proberen te richten op alleen de ontvanger ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1