he jongens als ik iets op mijn diskette drive wil zetten slaat mijn pc voledig vats en als ie dan klaar is met zoeke dan loopt ie gewoon weer. (als hij zoekt brand het lampje anders niet ) dus ide zit goed. help me!
Verwijderd
Kijk eerst maar eens of hij dat bij andere flopy's doet. Waarschijnlijk is je floppydrive gewoon overleden. Dit had je ook met de search wel kunnen vinden, want dit is al meerdere keren langs gekomen.
Maar wat heb je allemaal geprobeerd dan
Je geeft namelijk geen enkele aanwijzing.
Maar wat heb je allemaal geprobeerd dan
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 19:44 ]
nou kijk ik ben nieuw op dit forum en ik heb eigenlijk nog niet geprobeerd. ik wil graag dat julie mij helpe maar dan zorg ik gewoon voor een andere drive toch?
Verwijderd
Als je zeker weet dat dat het probleem is. Maar probeer eerst eens wat anders. Bijvoorbeeld een andere diskette of een andere kabel.
Dat was volgens mij al een oud probleem:
Als de diskette gebruikt wordt gaat de CPU in Real-mode, en is hij dus enorm langzaam.
Als je dan zware processen op de achtergrond gaat gebruiken lijkt het alsof de computer vastloopt en weer tot leven komt als hij klaar is.
Dacht ik.
-edit-
Wat is je systeem en OS?
Als de diskette gebruikt wordt gaat de CPU in Real-mode, en is hij dus enorm langzaam.
Als je dan zware processen op de achtergrond gaat gebruiken lijkt het alsof de computer vastloopt en weer tot leven komt als hij klaar is.
Dacht ik.
-edit-
Wat is je systeem en OS?
[ Voor 9% gewijzigd door Resistor op 25-10-2003 19:48 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Lees eens de jou schijnbaar ontschoten [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Dit is namelijk helemaal de verkeerde manier om hier een topic te starten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()