Ik wil een (IDE) CD brander gaan kopen. Na enig rondkijken etc. lijkt mij een Plextor met burnproof wel wat. Wie kan mij raad geven aan de hand van een prijs van 500-600 gulden??
Fijn dat er zo snel antwoord komt :-)
Die plextor is zeker een mooie, maar zit wel aan de bovenkant van mijn budget(pricewatch)... nog meer tips??
(BTW wat te zeggen van een tweedehands brander kopen??)
Die plextor is zeker een mooie, maar zit wel aan de bovenkant van mijn budget(pricewatch)... nog meer tips??
(BTW wat te zeggen van een tweedehands brander kopen??)
Verwijderd
Ga voor die Plextor! Gewoon niet denken, DOEN! Heb je nog jaren lang plezier van.
GO FOR IT!
GO FOR IT!
Ja bij een prijs van 500-600,- zou ik ook de plextor doen, of de sanyo met burnproof (ik weet niet wat die kost)
Verwijderd
da's hetzelfde..
er is ook een a-open in de handel, 'k dacht zonder burnproof..
maar die plextor rocks toch wel een beetje veel hoor
!!
er is ook een a-open in de handel, 'k dacht zonder burnproof..
maar die plextor rocks toch wel een beetje veel hoor
Je zegt geeft zlef al aan dat je een plextor burnproof witl hebben,Op dinsdag 05 december 2000 17:45 schreef Sjoerd het volgende:
Ik wil een (IDE) CD brander gaan kopen. Na enig rondkijken etc. lijkt mij een Plextor met burnproof wel wat. Wie kan mij raad geven aan de hand van een prijs van 500-600 gulden??
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Er is ook een Creative met BurnProof. Is enkele tientjes goedkoper dan de Plextor.
Greetz,
Greetz,
Voor die tientjes minder zou ik voor de garantie en de naam van plextor gaan.
OK, dus veel goede ervaringen met de plextor. Naam is inderdaar belangrijk, ben ik best bereid om een paar tientjes meer voor neer te leggen.
En FrankGuthrie, ik LAS dat er goede recencies van de plextor zijn maar dat wil ik graag bij de tweakers pollen, waar anders vind je zoveel ervaring als hier. Ik wil gewoon een goede brander hebben en dan kan je niet op verkopers afgaan. Anyway, iedereen bedankt, binnenkort is it mine! (Toch nog effe sparen...:-)
En FrankGuthrie, ik LAS dat er goede recencies van de plextor zijn maar dat wil ik graag bij de tweakers pollen, waar anders vind je zoveel ervaring als hier. Ik wil gewoon een goede brander hebben en dan kan je niet op verkopers afgaan. Anyway, iedereen bedankt, binnenkort is it mine! (Toch nog effe sparen...:-)
Verwijderd
Zonder twijfel de Plextor, die is het zo ontzettend waard!Op dinsdag 05 december 2000 23:42 schreef Sjoerd het volgende:
OK, dus veel goede ervaringen met de plextor. Naam is inderdaar belangrijk, ben ik best bereid om een paar tientjes meer voor neer te leggen.
Oja neem niet de SCSI versie, die is alleen maar overbodig, burn-proof vervangt het nut van SCSI voor je brander een beetje (veel
PRECIES!!!!!Op dinsdag 05 december 2000 23:45 schreef minus0ne het volgende:
[..]
Zonder twijfel de Plextor, die is het zo ontzettend waard!
Oja neem niet de SCSI versie, die is alleen maar overbodig, burn-proof vervangt het nut van SCSI voor je brander een beetje (veel).
Liep een hele tijd te tobben totdat ik hoorde dat die IDE van Plextor burnproof was, en toen was de keuze snel gemaakt
Russian Blue Neji
Kate Bush
Jullie maken het te makkelijk! Zal effe de baas lief aankijken, kan ik eindelijk gaan branden. Ik las in opvolgende topics dat zelfs 8speed CDR's te schrijven zijn op 12 speed...nou heb ik een stapeltje 8xphilipsen liggen, kan dat ook op 12 speed??
Gaat prima, ik heb Nashua's gehad die tot 8x zouden gaan; mijn Plextor 12/10/32A vond ze heerlijk....Op dinsdag 05 december 2000 23:53 schreef Sjoerd het volgende:
Jullie maken het te makkelijk! Zal effe de baas lief aankijken, kan ik eindelijk gaan branden. Ik las in opvolgende topics dat zelfs 8speed CDR's te schrijven zijn op 12 speed...nou heb ik een stapeltje 8xphilipsen liggen, kan dat ook op 12 speed??
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Koop een hp9110, zonder al die burnproof stuff, maar een uitstekende brander, die werkt echt geweldig! Op 8 speed wel te verstaan!
Verwijderd
Spreek me niet over die KUT HP's.... die zijn echt brak!
Je kunt beter 50 piek meer uitgeven en een goed product hebben dan een beetje minder en 2 jaar lang ergernis en problemen (ja dat kan ik weten ik heb al mijn vierde writer en dit is een plex en die is vet... ik heb de 12/10/32 scsi...)
Je kunt beter 50 piek meer uitgeven en een goed product hebben dan een beetje minder en 2 jaar lang ergernis en problemen (ja dat kan ik weten ik heb al mijn vierde writer en dit is een plex en die is vet... ik heb de 12/10/32 scsi...)
Verwijderd
Bij computerland:
Plextor 12x10x32A OEM Brander 632,-
Plextor 12x10x32A Retail Brander 655,-
En ik had bij novembernummer van PCM ( of was het C!T?) een boekje met kortingsbon voor computerland zitten: 10% korting tot 31/12......... Dus wordt het iets van 570,-. Rennen!
Plextor 12x10x32A OEM Brander 632,-
Plextor 12x10x32A Retail Brander 655,-
En ik had bij novembernummer van PCM ( of was het C!T?) een boekje met kortingsbon voor computerland zitten: 10% korting tot 31/12......... Dus wordt het iets van 570,-. Rennen!
Verwijderd
Ik heb ook die Plextor 12/10/32A (retail) gister gekocht.
Voor 665 piekies bij Graficall Leiden. En ik heb al 1 cd gebrand en die doet ut!:)
Voor 665 piekies bij Graficall Leiden. En ik heb al 1 cd gebrand en die doet ut!:)
wat is er illegaal aan branden ?Op woensdag 06 december 2000 01:06 schreef BEVEL het volgende:
BRANDEN IS ILLEGAAL!!!!
Niet echt representatief :P;)Op woensdag 06 december 2000 21:10 schreef Tenck het volgende:
Ik heb ook die Plextor 12/10/32A (retail) gister gekocht.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Ik heb een Sony CRX145 (10x4x32x)en kan zeggen dat die het echt goed doet op 10x branden op 8 speed schijven. voor alle branders geldt wel dat je de goede software moet hebben, anders blijft het [censuur].
Prijs ong. f 500,-
sterkte met deze toch wel zware, emotionele, psychologisch eigenlijk onverantwoorde keuze
ofwel, koop wat je zelf het beste lijkt
Ghostje
Prijs ong. f 500,-
sterkte met deze toch wel zware, emotionele, psychologisch eigenlijk onverantwoorde keuze
ofwel, koop wat je zelf het beste lijkt
Ghostje
Verwijderd
Zit die kerel toch niks wijs te maken . De Creative set is veel completer en de Creative is een exacte kopie van de Plesxtor (zelf het frontje is hetzelfde !) . Dan ga ik toch wel effe voor die hoor ! En neem ALTIJD een retail brander , daar hebben ze bij Plextor fantastische garantie voor ! En zet er zeker zo'n bay-cooler boven om dat branderke wat te verfrissen :7!
Mmmmmmmmmmmmmm, gebruik als software Nero/Clonecd.
Voor audio kun je beter een doorvoor bestemd proggie voor hebben.
Wanneer je kunt kiezen tussen Creative of Plextor, zou ik toch kiezen voor Plextor.
Had hiervoor de 8x4 van Plextor, en nu de 12x10.
Heb weer voor Plextor gekozen omdat die 8x4 mij errug goed beviel en er ook nog geen alternatieven waren.
Maar dan nog had ik Plextor gekozen.
Voor audio kun je beter een doorvoor bestemd proggie voor hebben.
Wanneer je kunt kiezen tussen Creative of Plextor, zou ik toch kiezen voor Plextor.
Had hiervoor de 8x4 van Plextor, en nu de 12x10.
Heb weer voor Plextor gekozen omdat die 8x4 mij errug goed beviel en er ook nog geen alternatieven waren.
Maar dan nog had ik Plextor gekozen.
And The Only One
Verwijderd
Pak gewoon die Plex 121032A. Ben je in een keer van alle gezeik af. Het apparaat schrijft bij mij alle CDs op 12x, en ze worden door mij Pioneer DV717 DVD speler en autocdspeler perfect gedraaid 
Als je tegen die 600 piek aanzit, wat maakt die 100 extra dan nog uit? Of vindt je vrouw dat niet goed? ;P
Als je tegen die 600 piek aanzit, wat maakt die 100 extra dan nog uit? Of vindt je vrouw dat niet goed? ;P
Verwijderd
Het zijn er intussen wat meer gewordenNiet echt representatief
Hij schrijft bij mij niet alles op 12x, alhoewel ik dat wel aangeef. Bij mij geeft aan na het branden op hoeveel speed ie het heeft gebrandt (Nero 5.0.3.5). (Maar dat is meestal wel 12 speedPak gewoon die Plex 121032A. Ben je in een keer van alle gezeik af. Het apparaat schrijft bij mij alle CDs op 12x,
Ik ben iig zeer tevreden mijn Plextorretje
Ruk heen, je mag je eigen werk best wel branden. Tevens is het toegestaan om 1 backup van je orgineel te maken zolang je de software maar niet op meer pc's draait dan dat je daar licenties voor heb. (geldt ook voor de pc's van anderen).Op woensdag 06 december 2000 01:06 schreef BEVEL het volgende:
BRANDEN IS ILLEGAAL!!!!
Meh ...
Dat je 1 backup van je cd's mag maken (voor jezelf) is BS!
Jullie hebben teveel disclaimers op warezsites gelezen!
Jullie hebben teveel disclaimers op warezsites gelezen!
Pagina: 1