[XP] HTML Wallpaper

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Hallo allemaal,

Ik heb op XP een HTML wallpaper (werkt best) maar ik gebruik altijd die leuke webcam foto's daarop! _/-\o_
Maar ik heb er zoveel dat dat niet meer op mijn scherm pas 1024x768, dus wil ik zegmaar mijn beeld om de 320 sec naar een andere HTML pagina laten gaan.
Met deze script verwissel ik steeds van webcam.html naar webcam2.html en visaversa.

<meta http-equiv="refresh" content="320;URL=webcam2.html"> :)

Maar als ik dus na 320 Sec kijk is er niks verandert , moet ik dan specifiek aangeven in welke map de HTML staat, of zijn hier handige proggy's voor die om de 3 a 5 min je html achtergrond verwisselt!

Alvast Bedankt! :+

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
je moet dan wel zorgen dat webcam in dezelfde map staat als webcam2, dan zou het in principe moeten werken.

Anders kun je inderdaad even proberen de volledige dir aan te geven, of het op een andere manier te proberen (javascript oid zou ook moeten kunnen, kun je google voor gebruiken). Iig is de metatag wel correct ingevoert :)

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Ok dan ik geef nu de volledige Dir wel aan kijken wat ie doet.
(Trouwens de webcams zijn op andere website's gehost http://xxx.jpg.

Edit:

Ja het werk nu wel met de hele dir!

Hey g33rt ik zie je wel op Halo GoT Server !!!!!!!! :D

[NL]Bullet >:)

[ Voor 35% gewijzigd door HyperDevil op 25-10-2003 19:40 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zoals je in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-got kunt lezen hoor je te proberen eerst zelf door logisch nadenken en proberen je probleem op te lossen. Als dat niet lukt dan geef je in je topicstart aan wat je geprobeerd hebt: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart.
Ik mis dit in jouw topic, daarom gaat je topic nu dicht.

[ Voor 10% gewijzigd door SH007 op 25-10-2003 19:52 ]

Dit topic is gesloten.