Nieuwe MSN 6.1 maar nu al problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
Zie vanochtend dat MSN 6.1 uit is, naja ik dus gelijk downloaden maar had toch net een verse Windows XP instal dus het kwam goed uit.

Naja ik installeren ff beetje bekijken maar niet echt chatten, oke daarna nog ff MSN+ geinstalleerd voor de vervelende banner en andere instellingen.

Oke dus ik was net in MSN lekker beetje chatten, zie weet fouten terugkomen die de Beta ook had (tijdje terug had ik die ook gedraaid) Wat blijkt tijdens het chatten als ik dus smileys gebruik.

Ziet er dus uit als dit:

blablabla :) : )

ooh lekker weertje :( : (

jaja zeker :| : |

Wie heeft dit ook gehad? of heeft het nog steeds.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• arnoutvw
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:26
Staat show emoticons in instant messages wel aan in het tabblad messages bij opties? weet ff niet zo snel hoe het allemaal heet in nederlands

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
Nou die smileys geeft ie gewoon weer, maar ook de betreffende code erachter aan :(

Dus als ik lach :) zie ik ook de code erachter : )

Dus in mijn venster zie ik 2 smileys 1 als smiley en 1 als code. Best irritant eigenlijk.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Br@m
  • Niet online
Ik had dit gisteren ook, ik zal straks nog eens kijke of ik het met iemand anders ook heb. Ik heb het idee dat het door msn+ komt, maar weet dit niet helemal zeker.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 13:54

Ryudo

Daily dose~

dat emoticon probleem is mij nog niet opgevallen. (ik ga het zo ff testen)

wat me dus wel opviel is dat m'n msn geluiden ineens weg zijn.
als iemand zich dus aanmeldt of mij een bericht stuurt en ik heb het venster geminimized dan hoor ik dus niks.
k heb ff in de msn map gekeken en alle geluiden zijn daar dus weg.

ik had hem dus over een 'hier niet zo geliefde' ;) versie heengedraaid maar het lijkt me niet dat het daar aan ligt.

heeft kan iemand me die geluiden ff mailen of zo of kan ik ergens anders leuke geluidjes daarvoor vinden?

[ Voor 37% gewijzigd door Ryudo op 25-10-2003 21:46 ]

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29

Puck

EINDBAAS.org

Ik zou die link naar die site maar weghalen xpBox, beetje verboden hiero :P

Ik draai 6.1, geen last van :? Misschien even verwijderen en opnieuw installeren?

[ Voor 22% gewijzigd door Puck op 25-10-2003 20:43 ]

Arrived anxious, left bored

• Br@m
  • Niet online
Ik zit nu met iemand anders te chatten, en nu geen problemen meer. Dus misschien een combinatie van verschillende msn 'en?

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Tja dat zou kunnen. Vraag aan diegene welke versie er gebruikt word waar je het wel bij hebt, of even met iemand anders testen?

• Br@m
  • Niet online
PuCK schreef op 25 October 2003 @ 20:44:
Tja dat zou kunnen. Vraag aan diegene welke versie er gebruikt word waar je het wel bij hebt, of even met iemand anders testen?
die is nu niet online, maar dat zal ik zeker doen, dan weet ik zeker waar het aan ligt.

Verwijderd

Niels99 schreef op 25 oktober 2003 @ 18:11:
Zie vanochtend dat MSN 6.1 uit is, naja ik dus gelijk downloaden maar had toch net een verse Windows XP instal dus het kwam goed uit.

Naja ik installeren ff beetje bekijken maar niet echt chatten, oke daarna nog ff MSN+ geinstalleerd voor de vervelende banner en andere instellingen.

Oke dus ik was net in MSN lekker beetje chatten, zie weet fouten terugkomen die de Beta ook had (tijdje terug had ik die ook gedraaid) Wat blijkt tijdens het chatten als ik dus smileys gebruik.

Ziet er dus uit als dit:

blablabla :) : )

ooh lekker weertje :( : (

jaja zeker :| : |

Wie heeft dit ook gehad? of heeft het nog steeds.
tja tis een microsoft-product voor iets (sorry dat ik het zeg)

ik ga hem morgen of maandag eens testen als ik nog eens winxp draai... voorlopig ben 'k best tevreden met gaim >:)

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 21:40:
[...]

tja tis een microsoft-product voor iets (sorry dat ik het zeg)

ik ga hem morgen of maandag eens testen als ik nog eens winxp draai... voorlopig ben 'k best tevreden met gaim >:)
Weer een waardevolle aanvulling... :X :O

Verwijderd

Ik draai en 6.1 en msnplus, maar bij mij ziet het er hetzelfde uit als anders..dus misschien ligt het toch aan je eigen compie?

Succes ermee

• r0el
  • Niet online
T ligt toch niet aan jouw PC, gister de nieuwe MSN geinstalleerd, alles leek goed te gaan. Normale gesprekken (en dus ook normale icoontjes) maar toen ik een bestand ging verzenden (en daarna een link intikken) kwam dat niet helemaal lekker in t venster te staan (alleen de laatste paar letters als link :?), vervolgens kreeg ik hetzelfde bij de emoticons :X Kweet niet of t nu nog steeds is. Kga eerst proberen opnieuw op te starten... (klopt t btw dat de schermen niet smaller meer kunnen :?)

Edit; extra spex: hier ook winXP met nieuwste MSN plus
offtopic:
(28e komt er weer nieuwe uit btw :9~ )

[ Voor 11% gewijzigd door r0el op 26-10-2003 10:43 ]

• Br@m
  • Niet online
Volgens mij zit het toch in die msn+, want ik had het vanmorgen weer. msn+ eraf gehaald en het was gelijk goed. msn+ weer geinstalleerd en weer die dubbele code. Alleen wat ik dan niet helemaal snap is, ik heb het maar bij twee personen dit vreemde verschijnsel :? Bij wie ik het vanmorgen had die heeft ook de nieuwe 6.1 en geen msn+ Die andere heeft 6.0 en wel msn+.
Ik zal een tijdje die msn+ eraf halen dan weet ik zeker of het daar echt wel in zit of niet. En zoniet, dan vind ik het best, dan maar geen smilies met die twee. :)

[edit]
En het is echt alleen met 6.1, want zodra ik 6.0 er weer opzet is er niets aan de hand.

[ Voor 9% gewijzigd door Br@m op 26-10-2003 11:41 ]

Verwijderd

Br@m schreef op 25 October 2003 @ 21:41:
[...]

Weer een waardevolle aanvulling... :X :O
misschien niet maar dat is mijn mening van MS, 3rd party clients blokkeren mislukt ook (toch hier) en ze slaan er zelfs niet in om hun eigen software bugvrij te houden.

Verwijderd

ik hou het mooi bij MSN6 als ik dit hoor, :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 11:58:
ik hou het mooi bij MSN6 als ik dit hoor, :P
das misschien wel het beste ja :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 11:52:
[...]
en ze slaan er zelfs niet in om hun eigen software bugvrij te houden.
Wie wel?

Verwijderd

ok in bijna elke software vind je bugs, maar voor software die gemaakt wordt door professionals en dan nog een update is van een vorige release (6 => 6.1) vind ik het abnormaal dat er ineens weer bugs bijkomen, vooral bugs die eerder opgelost zijn).

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Ik draai ook 6.1 met de laatste versie van MSN+ en heb geen problemen hier hoor. Ook niet met gesprekken van mensen met een oudere Messenger versie....

Bestenden verzenden en linkjes sturen, allemaal geen probleem

Draai Win XP met ALLE updates btw.

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
PuCK schreef op 26 October 2003 @ 13:19:
Ik draai ook 6.1 met de laatste versie van MSN+ en heb geen problemen hier hoor. Ook niet met gesprekken van mensen met een oudere Messenger versie....

Bestenden verzenden en linkjes sturen, allemaal geen probleem

Draai Win XP met ALLE updates btw.
Ik dus ook maarja blijft vreemd, viel me wel op na langere tijd ging ie normaal doen. En voor de rest had net ff op de MSN+ site gekeken en 28 oktober komt de nieuwe MSN+ naja daar maar op wachten :|

• r0el
  • Niet online
Nu zijn m'n problemen weer als sneeuw voor de zon verdwenen... ksnap er niks meer van :?

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Wees blij :P

Misschien heeft het met het netwerk van Messenger te maken? Ze hebben toch net een nieuw protocol...lijkt me sterk maarja...

Pagina: 1