V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Verwijderd
Zoek je een andere kaart of andere software?
In beide gevallen zou ik zeggen raadpleeg de search even. Van beide zijn genoeg voorbeelden te vinden
In beide gevallen zou ik zeggen raadpleeg de search even. Van beide zijn genoeg voorbeelden te vinden
Ik heb dit probleem ook, ik geloof sinds Windows 2000. Als je hem gewoon een paar keer achter elkaar laat zoeken vindt ie uiteindelijk het meeste wel...
Is je besturingssysteem Windows XP: dan kun je de kanalen handmatig in de registry zetten.
eagle
OS is inderdaad WIndows XP. Zal eens gaan zoeken in m'n registry. Search wil ik wel gebruiken echter is deze buiten werking. En ik zoek alleen andere software.
Ik heb al wel een programma gevonden genaamd The FlyDS deze is nu aan het scannen en ik heb Nederland 1,2 & 3 al wel voorbij zien komen, ff afwachten dus.
Ik heb al wel een programma gevonden genaamd The FlyDS deze is nu aan het scannen en ik heb Nederland 1,2 & 3 al wel voorbij zien komen, ff afwachten dus.
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\TV System Services\TVAutoTune\TS0-1]
daar kan je gewoon zelf freq aan kanalen geven. en dan kan je dus gewoon ned1 op kanaal 1 e.d. zetten (freq moet je wel decimaal invoeren.)
daar kan je gewoon zelf freq aan kanalen geven. en dan kan je dus gewoon ned1 op kanaal 1 e.d. zetten (freq moet je wel decimaal invoeren.)
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Gebruik gewoon DScaler voor tvkijken. Heb je beter beeld en het is nog gratis ook
Bij het zoeken naar tv zenders kan je uit bepaalde "profiles" kiezen. Als jou regio erbij staat, heeft ie gelijk alle zenders. Zo niet kan je hem laten zoeken of zelf de zenders invoeren.
Pagina: 1