Welke TV Tuner?

Pagina: 1
Acties:

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Topicstarter
Mijn TV kaart is de WinFast TV2000 XP Deluxe daarbij wordt geleverd de WinFast PVR software. Op de een of andere manier kan ik niet alle zenders te pakken krijgen. Nederland 1, 2 & 3 zijn helemaal nergens te vinden en dan mis ik nog een paar zenders.
Nu vroeg ik mij af of er geen andere TV Tuners zijn die betere afstel mogelijkheden hebben.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

Verwijderd

Zoek je een andere kaart of andere software?

In beide gevallen zou ik zeggen raadpleeg de search even. Van beide zijn genoeg voorbeelden te vinden :)

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb dit probleem ook, ik geloof sinds Windows 2000. Als je hem gewoon een paar keer achter elkaar laat zoeken vindt ie uiteindelijk het meeste wel... :)

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Is je besturingssysteem Windows XP: dan kun je de kanalen handmatig in de registry zetten.

eagle

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Topicstarter
OS is inderdaad WIndows XP. Zal eens gaan zoeken in m'n registry. Search wil ik wel gebruiken echter is deze buiten werking. En ik zoek alleen andere software.
Ik heb al wel een programma gevonden genaamd The FlyDS deze is nu aan het scannen en ik heb Nederland 1,2 & 3 al wel voorbij zien komen, ff afwachten dus.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 11:09

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\TV System Services\TVAutoTune\TS0-1]

daar kan je gewoon zelf freq aan kanalen geven. en dan kan je dus gewoon ned1 op kanaal 1 e.d. zetten (freq moet je wel decimaal invoeren.)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Gebruik gewoon DScaler voor tvkijken. Heb je beter beeld en het is nog gratis ook :) Bij het zoeken naar tv zenders kan je uit bepaalde "profiles" kiezen. Als jou regio erbij staat, heeft ie gelijk alle zenders. Zo niet kan je hem laten zoeken of zelf de zenders invoeren.
Pagina: 1