Toon posts:

Goedkope DVD speler bij Steenweg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik liep net langs Steenweg (een soort Megapool in Utrecht) en ze hadden daar een DVD speler staan voor 25 Euro. Maar nu kan ik er niet achter komen wat voor een merk dat is. Op de voorkant staat niks, maar uiteraard zal het een erg gierig merk zijn. De folder staat op www.steenweg.nl . Wie weet waar we mee te maken hebben?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Tja het zal voor 25 euro wel niet veel wezen maar op zich moeten ze wel een degelijk product leveren... je zou de gok kunnen wagen maar verwacht geen superkwaliteit. Overigens is de laagste prijs die ik zag op die site 39 euro.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

m.m schreef op 25 oktober 2003 @ 17:17:
Tja het zal voor 25 euro wel niet veel wezen maar op zich moeten ze wel een degelijk product leveren... je zou de gok kunnen wagen maar verwacht geen superkwaliteit. Overigens is de laagste prijs die ik zag op die site 39 euro.
moet je ff op actiekrant drukken.
aan de rechterkant: prijsdoorbraak,topkwaliteit dvd-speler.
speelt dvd,cd en mp3 af.
prachtig beeld en geweldig geluid! :?
aktieprijs: 199 extra korting: 174 = 25 euro :)

als dvd speler om gewoon eens een dvd te kijken zal er niets mis mee zijn.
maar verwacht er niet te veel van als je hem dagelijks gaat gebruiken.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja lijkt me logisch dat het geen wonderding is, maar als ik weet wat voor een type het is, dan kan ik naar gebruikerservaringen zoeken en zien wat dat ding aan kan (qua SVCD, compatibility met +/- R(W) etc etc).

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:29
Ik wilde die van de steenweg ook kopen.. maar ze waren uitverkocht toen ik er kwam... dus ik heb nu tenminste eentje die wat beter bekend staat op internet..

Mediamarkt in utrecht: 35 euro

Cyberhome 402

DVD,MP3,JPEG,VCD, regiovrij te maken met een papiertje wat je zo meekrijgt.. en na firmwareupdate kan hij ook DVD+R en DVD+RW draaien :D

[ Voor 3% gewijzigd door Griffin2k op 25-10-2003 18:45 ]

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-02 21:20
erg goedkoop, maar kun je dit niet beter in dit topic plaatsen?

[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel IV][/rml]

mcb1

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

bei de keilerweg is het duurder :{

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Gitaarwerk schreef op 25 October 2003 @ 19:40:
bei de keilerweg is het duurder :{
ervaring ? :P

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Griffin2k schreef op 25 October 2003 @ 18:44:
Ik wilde die van de steenweg ook kopen.. maar ze waren uitverkocht toen ik er kwam... dus ik heb nu tenminste eentje die wat beter bekend staat op internet..

Cyberhome 402

DVD,MP3,JPEG,VCD, regiovrij te maken met een papiertje wat je zo meekrijgt.. en na firmwareupdate kan hij ook DVD+R en DVD+RW draaien :D
Die cyberhome, is dat een grijze of een zwarte uitvoering? Ik zoek namelijk een grijze cheap dvd player

Verwijderd

Griffin2k schreef op 25 oktober 2003 @ 18:44:

Cyberhome 402

ik heb zo`n speler voor 20 euro bij de supermarkt gekocht [actie] en ben er zeer tervreden over speelt de meest gare s/vcd`s en de mp3 schijfjes en de jpg funtie werkt ook goed.

alleen hij speelt inderdaad geen dvd +rw af. en ik kan op de site geen frimeware update vinden?

linkje naar de spec`s
http://www.cyberhome.com/products.asp?Product=402

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 13:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 13:18:
[...]

ik heb zo`n speler voor 20 euro bij de supermarkt gekocht [actie] en ben er zeer tervreden over speelt de meest gare s/vcd`s en de mp3 schijfjes en de jpg funtie werkt ook goed.

alleen hij speelt inderdaad geen dvd +rw af. en ik kan op de site geen frimeware update vinden?

linkje naar de spec`s
http://www.cyberhome.com/products.asp?Product=402
Firmware update: http://www.chartbox.nl/

Ik zoek ook zo'n cyberhome (o.i.d.) voor onder de €50,- in de buurt van leiden, als 2de DVD speler (alleen voor R1)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 13:14:
[...]

Die cyberhome, is dat een grijze of een zwarte uitvoering? Ik zoek namelijk een grijze cheap dvd player
Ze zijn verkrijgbaar in het zwart en zilver

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 19:35:
[...]

Firmware update: http://www.chartbox.nl/

Ik zoek ook zo'n cyberhome (o.i.d.) voor onder de €50,- in de buurt van leiden, als 2de DVD speler (alleen voor R1)
Oftewel de officiele:

http://www.cyberhome-europe.de
Onder het kopje support, waar ze hem van hebben doorgelinkt.

Kijk wel goed uit of je de goede kiest aangezien het er twee types zijn.
Heb namelijk van de week eentje om zeep geholpen, aangezien ik dacht dat die plaatjes waren om aan te geven of je mischien geen fake spelertje had.

Dus na alles leuk bekeken te hebben downloadde ik dus die laatste link...

[ Voor 3% gewijzigd door XthinkZ op 26-10-2003 19:48 ]

Verwijderd

zojuist even de update erdoorheen gefietst. werkt perect nu leest ie ook dvd +rw. wat hij eerst niet deed

thanx XthinkZ,Lockedfor

nu is het helemaal een top speler aangezien het enige nadeel het niet ondersteunen van dvd +rw was.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

nou,..voor 25 euro heb je een leuk ding denk ik :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Gewoon doen :)

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 20:16:
zojuist even de update erdoorheen gefietst. werkt perect nu leest ie ook dvd +rw. wat hij eerst niet deed

thanx XthinkZ,Lockedfor

nu is het helemaal een top speler aangezien het enige nadeel het niet ondersteunen van dvd +rw was.
Ik kan op de site van www.mediamarkt.nl de dvd speler niet terugvinden.

Welke supermarkt had je hem gekocht ?

• Viper®
  • Niet online
ik vind alleen http://www.dvdforsale.nl hier is die 69 euro, krijg je wel een gratis film erbij (allemaal softe wal disney prut) en je kan de kleur kiezen, goedkoper heb ik hem nog niet gezien :(

Herstel, bij gistron is die 59,90 (alleen zwart) Kun je trouwens beter de 405 halen, kost 10 euro's meer maar die heeft 5.1 geluid, toch ?

[ Voor 28% gewijzigd door Viper® op 27-10-2003 16:42 ]

Verwijderd

Viper_74 schreef op 27 October 2003 @ 16:39:
ik vind alleen http://www.dvdforsale.nl hier is die 69 euro, krijg je wel een gratis film erbij (allemaal softe wal disney prut) en je kan de kleur kiezen, goedkoper heb ik hem nog niet gezien :(

Herstel, bij gistron is die 59,90 (alleen zwart) Kun je trouwens beter de 405 halen, kost 10 euro's meer maar die heeft 5.1 geluid, toch ?
Ik zag vandaag nog een Cyberhome 402 (zwart en zilver) bij deBlock (in Leiden) voor 59,90 (zonder verw. bijdr.).

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 17:26:
[...]

Ik zag vandaag nog een Cyberhome 402 (zwart en zilver) bij deBlock (in Leiden) voor 59,90 (zonder verw. bijdr.).
Bij speed in leiden (haarlemmerstraat) zag ik hem staan voor 40 euro grijze uitvoering, en 50 euro zwarte uitvoering.

[ Voor 3% gewijzigd door XthinkZ op 28-10-2003 19:10 ]

• XthinkZ

XthinkZ

verkeerde knop...

[ Voor 93% gewijzigd door XthinkZ op 28-10-2003 19:10 ]

Verwijderd

XthinkZ schreef op 28 October 2003 @ 19:09:
Bij speed in leiden (haarlemmerstraat) zag ik hem staan voor 40 euro grijze uitvoering, en 50 euro zwarte uitvoering.
Dan ga ik daar morgen ff kijken.
Tja...ik weet nog niet alle electro zaken in leiden te vinden.
Wel raar dat verschil in prijs.
Pagina: 1