Toon posts:

Het geluid van van DVD speler doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een DVD in mijn DVD speler doe, het geluid aanzet en de DVD afspeel, dan speelt de speler hem wel af alleen doet het geluid het niet. Ik heb o.a. al gekeken bij de geluidsinstellingen, maar er staat niets op dempen. Kan iemand mij hiermee helpen?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En welke dvd speler gebruik je? Welke drivers? Wat heb je tot nu toe al geprobeerd?

Met zo weinig info kunnen we wel in het wilde weg gaan gokken, maar het is handiger als jij wat meer info geeft :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 25 October 2003 @ 15:04:
En welke dvd speler gebruik je? Welke drivers? Wat heb je tot nu toe al geprobeerd?

Met zo weinig info kunnen we wel in het wilde weg gaan gokken, maar het is handiger als jij wat meer info geeft :)
De DVD speler die ik heb is een Pinoneer DVD-rom DVD-106. Aan drivers heb ik niets geïnstalleerd. Ik had er wel 1 gedownload, maar die heb ik niet geïnstalleerd omdat je een één of ander target nr. moet opgeven. Ik heb geen idee wat voor nummer dat is. Ik heb dus alleen de standaard software.

Wat ik tot nu geprobeerd heb is kijken bij de algemene geluidsinstellingen. Hier stond niets op dempen. Ook heb ik gekeken bij de geluidsinstellingen van mediaplayer/inter actual player. Hier stond ook alles aan. En ik heb gekeken bij de geluidsinstellingen van de DVD speler zelf. Ook hier stond alles goed.

Ik hoop dat je hier iets meer mee kunt ;)